Jump to content

Help Kan geen games van me pc afgooien

Recommended Posts

Geplaatst:

Help Wie kan me helpen ik kan de volgende games niet van me pc afgooien far cry en rollercoaster tycoon 2 als ik ze verwijderen wil dan weigeren ze gewoon wie kan me helpen bij voorbaat dank stephan

Geplaatst:
Op welke manier doe je het? Werkt het ook niet via Configuratiescherm > Software?

via configuartiescherm software dee ik het maar dat lukt niet dat weigerd die of klikt die in 1 keer weg ook met cd weggooien lukt niet

Geplaatst:

Ik denk dat ik hier een simpele oplossing voor heb.Meestal als je game's installeert heb je keuze tussen Instal en Uninstall. Stop je CD'tje er weer in en kijk of deze optie op de CD staat.

Zoniet blader in je Mappen bijvoorbeeld bij San Andreas Multiplayer heb je een Uninstall knop mee geinstalleerd. Klik dan deze knop en Sa:Mp verwijderd zich. Dit zou goed kunnen bij jouw Games, in dit geval Tycoon of Far Cry.

Als dit echt niet werkt kun je ook naar Configuratie scherm -> Programma's -> Programma's en onderdelen en je game zoeken en verwijderen.

Als dit niet helpt weet ik het ook echt niet meer :{ .

Geplaatst:

Mss dat je eens moet zoeken in C:\ProgramFiles\"naam van de map"

En dan kun je zo de map zelf verwijderen.

Of je kunt de zoekfunctie gebruiken, typ dan de naam van het spel in en verwijder da alle bijhorende bestanden van het spel.

Zo kan je het dus ook van je pc afsmijten. ^_^

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...