Jump to content

Té Realistisch?


Doomsdayer

Recommended Posts

Ik vind dat je niet té veel van gta IV mag verwachten... Als je wilt eten slapen drinken etc..

ga dan de sims ofzo spelen.. :duh: .. Ik wil dus een game die gewoon lekker speelt en er goed uitziet zonder alteveel

futseltjes eraan.

Daarom wou ik aan jullie vragen wat jullie ervan vinden :tu:

Doomsdayer :cya:

Bewerkt: door Doomsdayer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    3

  • Doomsdayer

    3

  • gta_rulez

    2

  • Marioleo69

    2

Top Posters In This Topic

Ik vind dat je niet té veel van gta IV mag verwachten... Als je wilt eten slapen drinken etc..

ga dan de sims ofzo spelen.. :duh: .. Ik wil dus een game die gewoon lekker speelt en er goed uitziet zonder alteveel

futseltjes eraan.

Daarom wou ik aan jullie vragen wat jullie ervan vinden :tu:

Doomsdayer :cya:

Je kan toch ook niet echt slapen of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, want dat vond ik het nadeel van gta sa. Dan moest je weer eten en dan weer trainen, om je spieren te houden. Soms ben ik bang dat het echte gta gevoel er niet meer inzit, en dan heb ik het zeker over het nieuwe politie systeem. Zo iets zat ook al in Scarface. Ik kan je zeggen het was geen pretje om de politie af te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, want dat vond ik het nadeel van gta sa. Dan moest je weer eten en dan weer trainen, om je spieren te houden.

Dat vond ik wel vet, je eigen smaak aan het poppetje geven. Maar ik ben ook bang dat er geen echt GTA-gevoel inzit. R* zegt van wel maar dat zou ik ook zeggen als het mijn game was. Het politie-systeem vind ik ook wel vet. Veel echter maar ik denk dat het te moeilijk wordt om de politie te verliezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, want dat vond ik het nadeel van gta sa. Dan moest je weer eten en dan weer trainen, om je spieren te houden. Soms ben ik bang dat het echte gta gevoel er niet meer inzit, en dan heb ik het zeker over het nieuwe politie systeem. Zo iets zat ook al in Scarface. Ik kan je zeggen het was geen pretje om de politie af te slaan.

Dat is toch alleen maar realistischer?? Ik vindt dat mooier. In SA ga je naar de Pay`n Spray en was je van de politie af.. Terwijl ze gewoon nog voor de garage deur van de spuiterij stonden te wachten..

Eten drinken slapen enzo hoeft er ook niet in.. SA vondt ik ook al weer teveel op de Sims lijken met deze dingen erin.

Voor de rest verwacht ik van GTA IV gewoon een supergame met heel erg veel realsime zodat je je een echte crimineel voelt in LC. Dat is waar GTA om moet draaien..

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hoeft dat eten een trainen ook niet echt. Maar in San Andreas was het ook niet verplicht ofzo. Het was gewoon bedoeld om jezelf te veranderen en om harder te kunnen slaan. Ik ben tenminste nog nooit dood gegaan van de honger in SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hoeft dat eten een trainen ook niet echt. Maar in San Andreas was het ook niet verplicht ofzo. Het was gewoon bedoeld om jezelf te veranderen en om harder te kunnen slaan. Ik ben tenminste nog nooit dood gegaan van de honger in SA.

Ik ben ook nooit dood gegaan van de honger ofzo.

Maar voor je vriendinnen moet het of je moet alle oysters verzamelen.

Dan zegt de een weer je bent te dik en de nader je bent te slap.

En omdat je in gta4 ook vriendinnen zijn. Zal me het me niks verbazen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar heb je wel een punt. Maar volgens mij had Rockstar al bekend gemaakt dat ze het eten en trainen eruit hebben gehaald.

Je kan nog wel eten (voor health) maar volgens mij is het niet meer nodig zoas bij SA. En trainen zit inderdaad niet in gta 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal eens met de OP.

Iedereen schreeuwt maar dat GTA IV extreem realistisch moet zijn, maar als je realisme wilt ga je maar buiten spelen. Ik wil niet na 1 kogel al dood zijn, ik wil niet na 1 botsing busted zijn, ik wil niet dat eten, sporten of slapen mij van mijn schiet- en rijplezier afhoudt. Ik wil wel wat realisme - wat meer dan in de voorgaande GTA games - maar ze moeten niet overdrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je niet té veel van gta IV mag verwachten... Als je wilt eten slapen drinken etc..

ga dan de sims ofzo spelen.. :duh: .. Ik wil dus een game die gewoon lekker speelt en er goed uitziet zonder alteveel

futseltjes eraan.

Daarom wou ik aan jullie vragen wat jullie ervan vinden :tu:

Doomsdayer :cya:

eten en drinken is niet erg ( naar de wc gaan is te overdreven ) maar kleren kopen mag van mij wel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik vind dan eten en drinken nog te overdreven

het gaat toch om een crimineel leventje?

ik vind het wel lollig om bv met je contactpersoon bezopen over straat te lopen,

maar dat hoort bij het spel zoals ik al zij ik wil een spel zonder overdreven veel opties eraan.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhmmm... mensen..

R* heeft gezegd dat dat allemaal erin zit maar niet MOET gedaan worden, als je het plezant vind doe je dat.

Als je gewoon wilt roekeloos gaan rijden zonder flikken in de buurt, da kan ook...

Het is super realistisch allemaal maar je moet het niet volgen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...