gtafreak_124 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) als je kan eten,drinken,roken is het voor mij goed (ik heb trouwens gezien dat je ook voorwerpen en lijken in je autokoffer kunt verbergen ) Bewerkt: 6 februari 2008 door gtafreak_124 Reageren
Hepburn High Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat de brandstof van een voertuig op kan zou ook realistisch zijn. Ik zou ut nie erg vinden om te moeten tanken in het spel Reageren
Black Force Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik wil een spel waar je gewoon het gevoel hebt dat je een gangster bent en dat je moet roven plunderen moorden om te overleven. Trainen vond ik wel leuk, maar ik wil niet dat het moet. In GTA IV zal je zoieso niet meer zo'n big gangster zijn als in de vorige GTA's. Ik vind dat GTA IV ernstig realistisch mag worden, en dan heb ik het niet over eten/drinken en trainen, het mag er wel in, voor degenen die het leuk vinden, maar maak het dan niet verplicht ofzo. Greetz, Black Force Reageren
AXIO Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik wil een spel waar je gewoon het gevoel hebt dat je een gangster bent en dat je moet roven plunderen moorden om te overleven. Trainen vond ik wel leuk, maar ik wil niet dat het moet. In GTA IV zal je zoieso niet meer zo'n big gangster zijn als in de vorige GTA's. Ik vind dat GTA IV ernstig realistisch mag worden, en dan heb ik het niet over eten/drinken en trainen, het mag er wel in, voor degenen die het leuk vinden, maar maak het dan niet verplicht ofzo. Greetz, Black Force als het niet moet, heeft het ook geen zin eigenlijks Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Weet je wat er echt suckt in gta ?? Dat er overal op het voetpad minstens één politieagent rondlopen en er heel veel politie auto's rondrijden kbedoel je hebt dat zeker niet in het echt . Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ja dat is wel waar. wat het trainen betreft, niko lijkt me niet het type omdat te doen. ik vind het wel bar jammer dat je geen kledingstukken kan kopen. het realistische politiesysteem is echt goed . Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ja dat is wel waar. wat het trainen betreft, niko lijkt me niet het type omdat te doen. ik vind het wel bar jammer dat je geen kledingstukken kan kopen. het realistische politiesysteem is echt goed . Van dat trainen begrijp ik dat ook hij zal wel een hernia of iets gehad hebben , aan zen face lijkt hij mij al een veertiger . Is het waar dat je geen kleding kan kopen ??? Reageren
FerryN Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ja dat is wel waar. wat het trainen betreft, niko lijkt me niet het type omdat te doen. ik vind het wel bar jammer dat je geen kledingstukken kan kopen. het realistische politiesysteem is echt goed . Van dat trainen begrijp ik dat ook hij zal wel een hernia of iets gehad hebben , aan zen face lijkt hij mij al een veertiger . Is het waar dat je geen kleding kan kopen ??? Ik dacht dat je wel kleding kon kopen, maar geen andere kapsels dacht ik, ook willen ze Gta 4 realistische handlingen(Auto's en dergelijke) geven, maar wapens blijven ongeveer bij het zelfde van SA, dat je niet van een kogel dood bent. Greetz Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat de brandstof van een voertuig op kan zou ook realistisch zijn. Ik zou ut nie erg vinden om te moeten tanken in het spel ja dat zou wel cool zijn Reageren
FerryN Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat de brandstof van een voertuig op kan zou ook realistisch zijn. Ik zou ut nie erg vinden om te moeten tanken in het spel ja dat zou wel cool zijn Lijkt mij niet, zit je in een missie, krijg je ene wagen met maar 1 liter en sta je zonder benzine en kun je niet verder. lekker dan die benzine realisme. Greetz Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat de brandstof van een voertuig op kan zou ook realistisch zijn. Ik zou ut nie erg vinden om te moeten tanken in het spel ja dat zou wel cool zijn Lijkt mij niet, zit je in een missie, krijg je ene wagen met maar 1 liter en sta je zonder benzine en kun je niet verder. lekker dan die benzine realisme. Greetz xD Dan is het niet meer zo leuk ja. Reageren
Naudin Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat politiesysteem vind ik niet zo erg, want bij vorige gta's kon je alleen de politie kwijtraken door paint 'n sprays, dat was best wel irritant Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dat politiesysteem vind ik niet zo erg, want bij vorige gta's kon je alleen de politie kwijtraken door paint 'n sprays, dat was best wel irritant Of door cheats Reageren
thug Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 er mogen zoals eten,drinken,roken in zitten maar dat is het! in brandstof nood zitten dat is niets voor mij anders moet je teveel rekening houden met alles. een gewone gta zoals vroeger thats it Reageren
Jay; Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 er mogen zoals eten,drinken,roken in zitten maar dat is het!in brandstof nood zitten dat is niets voor mij anders moet je teveel rekening houden met alles. een gewone gta zoals vroeger thats it Ik vind realisme in een spel erg belangrijk, vooral in Gta's. Maar je moet niet alles verplicht gaan maken. Eten, dat moet je, Spieren kweken, dat moet je.. Je moet gewoon kunnen kiezen of je een sigaret op wilt steken of niet. Hetzelfde geld voor spieren en dergelijke. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.