Jump to content

Té Realistisch?


Doomsdayer

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    3

  • Doomsdayer

    3

  • gta_rulez

    2

  • Marioleo69

    2

Top Posters In This Topic

Ik wil een spel waar je gewoon het gevoel hebt dat je een gangster bent en dat je moet roven plunderen moorden om te overleven. Trainen vond ik wel leuk, maar ik wil niet dat het moet.

In GTA IV zal je zoieso niet meer zo'n big gangster zijn als in de vorige GTA's. Ik vind dat GTA IV ernstig realistisch mag worden, en dan heb ik het niet over eten/drinken en trainen, het mag er wel in, voor degenen die het leuk vinden, maar maak het dan niet verplicht ofzo.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een spel waar je gewoon het gevoel hebt dat je een gangster bent en dat je moet roven plunderen moorden om te overleven. Trainen vond ik wel leuk, maar ik wil niet dat het moet.

In GTA IV zal je zoieso niet meer zo'n big gangster zijn als in de vorige GTA's. Ik vind dat GTA IV ernstig realistisch mag worden, en dan heb ik het niet over eten/drinken en trainen, het mag er wel in, voor degenen die het leuk vinden, maar maak het dan niet verplicht ofzo.

Greetz,

Black Force

als het niet moet, heeft het ook geen zin eigenlijks :schater:
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is wel waar.

wat het trainen betreft, niko lijkt me niet het type omdat te doen.

ik vind het wel bar jammer dat je geen kledingstukken kan kopen.

het realistische politiesysteem is echt goed :tu: .

Van dat trainen begrijp ik dat ook hij zal wel een hernia of iets gehad hebben , aan zen face lijkt hij mij al een veertiger . Is het waar dat je geen kleding kan kopen ???

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is wel waar.

wat het trainen betreft, niko lijkt me niet het type omdat te doen.

ik vind het wel bar jammer dat je geen kledingstukken kan kopen.

het realistische politiesysteem is echt goed :tu: .

Van dat trainen begrijp ik dat ook hij zal wel een hernia of iets gehad hebben , aan zen face lijkt hij mij al een veertiger . Is het waar dat je geen kleding kan kopen ???

Ik dacht dat je wel kleding kon kopen, maar geen andere kapsels dacht ik,

ook willen ze Gta 4 realistische handlingen(Auto's en dergelijke) geven, maar wapens blijven ongeveer bij het zelfde van SA, dat je niet van een kogel dood bent.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de brandstof van een voertuig op kan zou ook realistisch zijn. Ik zou ut nie erg vinden om te moeten tanken in het spel 0_0

ja dat zou wel cool zijn :tu:

Lijkt mij niet, zit je in een missie, krijg je ene wagen met maar 1 liter en sta je zonder benzine en kun je niet verder.

lekker dan die benzine realisme.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de brandstof van een voertuig op kan zou ook realistisch zijn. Ik zou ut nie erg vinden om te moeten tanken in het spel 0_0

ja dat zou wel cool zijn :tu:

Lijkt mij niet, zit je in een missie, krijg je ene wagen met maar 1 liter en sta je zonder benzine en kun je niet verder.

lekker dan die benzine realisme.

Greetz

xD

Dan is het niet meer zo leuk ja.

Link to comment
Delen op andere websites

er mogen zoals eten,drinken,roken in zitten maar dat is het!

in brandstof nood zitten dat is niets voor mij anders moet je teveel rekening houden met alles.

een gewone gta zoals vroeger thats it

Ik vind realisme in een spel erg belangrijk, vooral in Gta's. Maar je moet niet alles verplicht gaan maken. Eten, dat moet je, Spieren kweken, dat moet je.. Je moet gewoon kunnen kiezen of je een sigaret op wilt steken of niet. Hetzelfde geld voor spieren en dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...