Jump to content

Té Realistisch?


Doomsdayer

Recommended Posts

Het is nooit 'Té' , Er zitten altijd wel wat bugs en dan lijkt het niet meer z'n realistisch. Maar wat ik tot nu toe heb gezien. Lijkt het best wel realistisch. Het ziet er ook goed uit. Vooral dat zon die je in deze screen ziet.

3908_gta_iv.jpg

Maar ook de gaat van de kogels zien er goed uit.

3559_gtaiv_screenshot.jpg

Hier in het ruit

3910_gta_iv.jpg

Hier in de auto

Wat ook mooi is (en natuurlijk realistisch is). De beschadiging van de auto

3901_gta_iv.jpg

Natuurlijk valt er nog veel te vertellen maar in één woord(Vooruit in vier woorden)Het is realistisch genoeg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    3

  • Doomsdayer

    3

  • gta_rulez

    2

  • Marioleo69

    2

Top Posters In This Topic

Ik ben het met doomsdayer eens. Ik denk dat het niet in het vliegtuig kunnen wel tegenvalt. Niet zozeer omdat het vliegtuig er niet meer in zit maar meer vanwege de snelheid. Snelheid door de lucht zonder opstakels lijkt mij wel een lekker gevoel. Verder mis ik ook die eilanden mnt. hoog en miss. ook nog wel de woestijn. Kortom open vlaktes. Dat er een park komt in IV betekent nog niet dat je er heerlijk kunt rondscheuren. En in elke straat op elke hoek ong. een agent(e) lijkt mij wat veel. Dan kan je niet eens meer een auto stelen zonder gepakt te worden. En met dat supersysteem de politie afschudden met een auto lijkt mij geen pretje. Ik denk dat de game kwa functies die je hebt gaat tegenvallen. Er komt veel voor terug maar het oude zal wel gemist worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag de game best flink realistisch zijn, dat zorgt tenminste voor een intense singleplayer-ervaring. Alleen de multiplayer zal er wat onder lijden. Als je immers kijkt naar MTA en SA-MP zie je dat wat minder realisme voor een hele goede MP-gameplay zorgt. Maarja, als GTA IV niet voor de Pc uitkomt zal er ook nooit een MTA komen en maakt het dus niet uit.

Wat de politie betreft kan meer realisme juist gemakkelijker zijn. In het spel Mafia had je bijvoorbeeld dat als je in een auto een wanted level kreeg en vervolgens ongezien wist uit te stappen, je dat wanted level weer kwijt was.

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...