Jump to content

Nfs pro street

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik een race doe in nfs pro street dan zie ik geen meiden maar wel de autos en ik kan nergens zien waar je dat inschakeld help plz.

Geplaatst:

Drag race is simply a 1/4-mile, 1/2-mile drag, or a wheelie competition race, where the fastest time or the longest wheelie, out of three runs, wins.

Geplaatst:

maar nou weer een nieuw probleem nou kan ik niet meer opschakelen ik kan alleen naar achter schakelen bij elke auto....

nou weet ik niet meer wat ik moet doen.

Geplaatst:

ik heb al gemaakt de clutch stond aan maar even over dat meisjes gedoe ze horen erbij te zitten en het publiek hebben ze zo te zien afgeraffeld maar nou zie ik niet wanneer ik moet starten..... bij drag race dan staan er geen stoplichten zo kan ik niet zien wanneer ik moet starten...

Geplaatst:

probleem had ik ook eeerst, moet je even bij grafische opties prutsen, kweet niet precies wat maar je moet de detail van de omgeving veranderen geloof ik. Beetje dom van ea overigens

Geplaatst:

er zitten veel te veel bugs of foutjes in het spel zo moest ik herbeginnen omdat hij tilt slaat,

bij tijdrijden heb je groep a en b en groep a vertrekt en rijd door die meid dat daar staat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...