maki115 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 als ik een race doe in nfs pro street dan zie ik geen meiden maar wel de autos en ik kan nergens zien waar je dat inschakeld help plz. Reageren
Miek Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Normaal gezien scheelt dat toch per Race Reageren
maki115 Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 nee want bij drag races weet ik niet wanneer ik moet starten.... Reageren
Miek Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Drag race is simply a 1/4-mile, 1/2-mile drag, or a wheelie competition race, where the fastest time or the longest wheelie, out of three runs, wins. Reageren
maki115 Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 maar nou weer een nieuw probleem nou kan ik niet meer opschakelen ik kan alleen naar achter schakelen bij elke auto.... nou weet ik niet meer wat ik moet doen. Reageren
moechy Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 shift is opschakelen hé en mssch heb je aan de controls geprutst? Reageren
maki115 Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 ik heb al gemaakt de clutch stond aan maar even over dat meisjes gedoe ze horen erbij te zitten en het publiek hebben ze zo te zien afgeraffeld maar nou zie ik niet wanneer ik moet starten..... bij drag race dan staan er geen stoplichten zo kan ik niet zien wanneer ik moet starten... Reageren
Naudin Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 probleem had ik ook eeerst, moet je even bij grafische opties prutsen, kweet niet precies wat maar je moet de detail van de omgeving veranderen geloof ik. Beetje dom van ea overigens Reageren
maki115 Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 bedankt kzal het proberen... Reageren
thug Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 er zitten veel te veel bugs of foutjes in het spel zo moest ik herbeginnen omdat hij tilt slaat, bij tijdrijden heb je groep a en b en groep a vertrekt en rijd door die meid dat daar staat Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 om die meiden weer bij de start te krijgen moet je de world FX op medium of high zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.