Ice Banana Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Goeiedag Heren, Dames, enzoverder... Sindskort heb ik SA:MP , Ik heb gisteren een probleem ondervonden als ik SA:MP afsluit. Als ik op het [x] je duw in de rechterbovenhoek, krijg ik ontelbaar veel waarschuwings schermen. Ik kan bijna nooit lezen wat erop staat. Ik bedoel ermee, Wat zou er fout kunnen zijn dat ik zoveel Spamz0r krijg van die waarschuwings dingen? Reageren
Ymosky Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Hej Dat kan door het dowloaden van deze fix: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0 Dit staat al wel bij de SA:MP FAQ trouwens mvg, Ymosky >>> Door Azer: Nee, die fix werkt alleen voor SA:MP 0.1b en zorgt ervoor dat je geen foutmeldingen krijgt wanneer je de browser opent. Die fix zit dus al tijden in de 0.2 client. <<< Reageren
tjoef Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Handiger is echter om de compatibiliteitsmodus te veranderen naar Windows 98/Windows Me Dan zijn de kadertjes ook weg als je SAMP afsluit! Reageren
Azer Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Handiger is echter om de compatibiliteitsmodus te veranderen naar Windows 98/Windows MeDan zijn de kadertjes ook weg als je SAMP afsluit! Dat is inderdaad een oplossing die voor de meeste mensen werkt, maar helaas niet voor iedereen. Bij mij start de browser GTA:SA dan helemaal niet meer op. Ondertussen voor mij gewoon een kwestie van zo snel mogelijk op enter rammen als ik de SA:MP browser afsluit. Je moet er maar gewoon mee leren leven ICE BANANA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.