Jump to content

True Crime, New York City

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Ik heb ''True Crime, Street Of LA'' :Y .

Maar ik heb ook gezien dat er ''True Crime, New York City'' is.

Dus ik wil vragen of je ''New York City'' ook voor PC heb.

OTTO :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

heej,

de game bestaat ook voor de PC.

Overigens is de game ook te verkrijgen voor de PS-2. X-box en Gamecube.

Mvg, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
heej,

de game bestaat ook voor de PC.

Overigens is de game ook te verkrijgen voor de PS-2. X-box en Gamecube.

Mvg, GTA-fan2

Heel erg bedankt: ''GTA-Fan2''.

Maar kan je voor me de DEMO eens geven ^_^ ?

Geplaatst: (bewerkt)

Deze game kan ik je zeker aanraden. Ik heb hem zelf voor de playstation 2 en ik heb er uren speelplezier aan beleefd. Dit deel is vele malen beter dan Streets of L.A. Er is naar mijn weten geen demo van.

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst:

Ik denk van wel want dat is spel gaat over vrijheid maar het was niet zo goed spel. Het staat in OPM.

Geplaatst:

Heej,

Zelf heb ik deze game op aan raden van M4X gekocht een maandje ofzo terug. Zelf vind ik het een oké game. Hier wat info.

De game speelt zich af in New York. In tegenstellingt tot GTA III en GTA LCS is deze game in veel meer details als NY te zien. Je speelt in deze game Marcus Reed. Je bent een oude crimineel en je vader is een van de grootste gangsters van NY. In de game speel je een politieagent. Je partner en goede vriend Terrence Higgins komt om het leven nadat hij informatie is wezen uitwissellen. Jij wil hier alles voor doen om wraak te hebben op de daders. Je leert allemaal dingen als vechten, rijden, boeien en alles wat een politie agent kunnen moet. Je krijgt een en al missies via je mobiel.

De game is een stuk beter dan True Crime: Streets of LA. Zo kun je deze keer ook je auto ‘tunen’ (je kunt hem upgraden tot politie en/of straatmodel), kleren kopen, naar de kapper gaan, motorrijden, eten, drinken, en nog veel meer. Hier door zul je de indruk van GTA:SA krijgen.

Je had veel missies in deze game. De missies konden af en toe wel verschillen. Zo heb je schietpartijen, rip-deals, moorden, en ook gewone straatruzies. Aangekomen bij de misdaad? Dan heb je van alles te doen met de verdachten: arresteren, in elkaar stompen, de boel de boel laten.

Grafisch ligt de game wel goed. Helaas heb je wel vaak vertragingen. Daarnaast zitten er best veel bugs. Bijvoorbeeld dat de auto's geen geluid meer maken en politie je zomaar aanvalt.

De game is in sommige gebieden wel goed. Daarmee bedoel ik het schieten, vechten enzo... Alleen het rijden is een totale mislukkeling. Een auto rijd altijd zo bagger. Je hebt totaal niet het gevoel dat je rijd. Gelukkig heb je de mogelijk heid om een taxi of metro te nemen.

Screens:

Ik hoop dat je ietsjes meer nu weet over de game.

Een paar screens:

truecrime-nyc-2.jpg

G_true-crime_color.article.jpg

Mvg, GTA-fan2

Geplaatst:
Heej,

Zelf heb ik deze game op aan raden van M4X gekocht een maandje ofzo terug. Zelf vind ik het een oké game. Hier wat info.

De game speelt zich af in New York. In tegenstellingt tot GTA III en GTA LCS is deze game in veel meer details als NY te zien. Je speelt in deze game Marcus Reed. Je bent een oude crimineel en je vader is een van de grootste gangsters van NY. In de game speel je een politieagent. Je partner en goede vriend Terrence Higgins komt om het leven nadat hij informatie is wezen uitwissellen. Jij wil hier alles voor doen om wraak te hebben op de daders. Je leert allemaal dingen als vechten, rijden, boeien en alles wat een politie agent kunnen moet. Je krijgt een en al missies via je mobiel.

De game is een stuk beter dan True Crime: Streets of LA. Zo kun je deze keer ook je auto ‘tunen’ (je kunt hem upgraden tot politie en/of straatmodel), kleren kopen, naar de kapper gaan, motorrijden, eten, drinken, en nog veel meer. Hier door zul je de indruk van GTA:SA krijgen.

Je had veel missies in deze game. De missies konden af en toe wel verschillen. Zo heb je schietpartijen, rip-deals, moorden, en ook gewone straatruzies. Aangekomen bij de misdaad? Dan heb je van alles te doen met de verdachten: arresteren, in elkaar stompen, de boel de boel laten.

Grafisch ligt de game wel goed. Helaas heb je wel vaak vertragingen. Daarnaast zitten er best veel bugs. Bijvoorbeeld dat de auto's geen geluid meer maken en politie je zomaar aanvalt.

De game is in sommige gebieden wel goed. Daarmee bedoel ik het schieten, vechten enzo... Alleen het rijden is een totale mislukkeling. Een auto rijd altijd zo bagger. Je hebt totaal niet het gevoel dat je rijd. Gelukkig heb je de mogelijk heid om een taxi of metro te nemen.

Screens:

Een paar screens:

truecrime-nyc-2.jpg

G_true-crime_color.article.jpg

Mvg, GTA-fan2

Bedankt GTA-fan2

Ik was een keertje bij een vriend en die had ook ''True Crime NYC''.

Nou, we zaten het te spellen en we zagen paar mensen in de auto zonder hoofd :cab:.

Ik en mijn vriend moesten zo hard lagen dat ze beneden vroegen: ''Wie laagt er nou,,.

Maar is dat een buy/glitch?

Geplaatst:
Bedankt GTA-fan2

Nou, we zaten het te spellen en we zagen paar mensen in de auto zonder hoofd :cab:.

Ik en mijn vriend moesten zo hard lagen dat ze beneden vroegen: ''Wie laagt er nou,,.

Dat is inderdaad een bug. Ik vind zelf dat NYC hier echt veel van heeft. :N Maar het is wel een game die goedkooop mooi meegenomen hebt. :Y

GTA-fan2

Geplaatst:
Bedankt GTA-fan2

Dat is inderdaad een bug. Ik vind zelf dat NYC hier echt veel van heeft. :N Maar het is wel een game die goedkooop mooi meegenomen hebt. :Y

GTA-fan2

Heb jij het voor de PC,

Want ik kan hem nergens vinden op de PC :duh::duh::duh:

Geplaatst:

Dat vind ik ook inderdaat stom,

Want 'SIMS 2' is eigenlijk een PC spel,

Maar het komt ook op de PS2 uit?

En 'Bully', die heb je op de PS2,

En weer niet op de PC :duh:.

Geplaatst:
kun je ook fatsoenlijk stunten of is dat ook zo slecht als in streets of LA?

Nee!!! Natuurlijk niet,

NYC is (circa) 10 keer beter dan LA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...