Miek Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Als je de Go!Cam koopt(PSP camera) zit Go!Edit er dan automatisch bij of ben je verplicht het te installeren op YourPSP.com? Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Die moet je installeren van YourPSP.com en direct via usb kabel op je psp. Het zit dus niet bij de camera. Reageren
Miek Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Dat is jammer want bij de japanse chotto chot zat er een umd bij Ben je zeker? Reageren
Black Force Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Dat is jammer want bij de japanse chotto chot zat er een umd bij Ben je zeker? Ja 100%, ik heb zelf namelijk de Go!cam. Greetz, Black Force Reageren
Miek Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 OH en ben je er tevreden over want ik ben van plan hem morgen te kopen . Reageren
Miek Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) En kan je me vertellen hoe je het download? Maar kan je van video alleen maar template doen? Bewerkt: 6 februari 2008 door Miek Reageren
Ikkes Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 En kan je me vertellen hoe je het download?Je kan Go!Edit Hier downloaden. Simpelweg door het nederlandse vlaggetje aan te klikken en vervolgens kiezen voor: "Klik hier om naar de software van Go! Edit voor je PSP te gaan". Je moet zoals je in het begin vroeg inderdaad wel geregistreerd zijn.Maar kan je van video alleen maar template doen?Hier kan ik je helaas niet mee helpen.Ps. Gebruik voortaan de Edit knop in plaats van een dubbelpost . Reageren
mitchell15 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 heeeey ik heb de psp go cam gekocht en k ging naar die site voor go edit en heb het toen gedownload maaar ik kan het nergens op me psp terug vinden kan iemand mij mischien helpen?? groetjes! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 heeeeyik heb de psp go cam gekocht en k ging naar die site voor go edit en heb het toen gedownload maaar ik kan het nergens op me psp terug vinden kan iemand mij mischien helpen?? groetjes! Ik heb de Go Cam niet, maar misschien kan je wel iets met de gebruikersaanwijzing van Go Edit, hier staat waarschijnlijk ook wel in hoe je het moet terugvinden op je PSP: -->KLIK<-- Reageren
mitchell15 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 eeey ik heb ook al in de gebruiks aanwijzing gekeken maar het staat er egt niet in! en ik heb het gewoon gedownload en voltooid maar wat moet je daarna doen k kan het helemaal niet vinden op m'n psp bij welk onderdeel staat het? foto, video enzz?? ik hoop echt dat iemand me verder kan helpen alvast bedankt! Reageren
Miek Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 kan je een video gesprek houeden met de go cam op SKYPE Reageren
jordidroj Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 kan je een video gesprek houeden met de go cam op SKYPE Ja dat kan. Reageren
jordidroj Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 heeeeyik heb de psp go cam gekocht en k ging naar die site voor go edit en heb het toen gedownload maaar ik kan het nergens op me psp terug vinden kan iemand mij mischien helpen?? groetjes! Heb je het bestand wel uitgepakt? Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 kan je een video gesprek houeden met de go cam op SKYPE Ja dat kan. Ik heb geen PSP hoor, maar kun je dan soms Skype ook op je PSP zetten? :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.