Jump to content

2 abode photoshop vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Ik heb twee vragen over photoshop:

1. Met welke tool kun je dingen 'vervormen' zoals bijvoorbeeld een hangkin ofzo weg werken :bonk:.

2. Als ik met iets werk waarbij je veel moet klikken en ik zie iets wat ik ongedaan wil maken maar al veel klikken geleden is, druk ik steeds op 'step backward', maar na een tijdje kan je niet meer verder terug. hoe kan je nog verder terug en kan je bijvoorbeeld een stap van een tijdje terug ongedaan maken en dat je alleen díé stap ongedaan maakt?

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Op vraag 1 weet ik geen antwoord, maar op vraag 2 weet ik het wel:

- Je hebt rechts in beeld, boven de layers, een geschiedenis balk staan. Daar staat elke stap op die je doet. Als je bijvoorbeeld hebt gebrushd, dan staat er brush tool bij je geschiedenis balkje.

Als je het niet mooi vind, dan moet je op het balkje drukken, boven waar brush tool van zonet staat.

Als je 2 stappen terug wilt, dan druk je op het tweede balkje boven de brush tool van zonet.

Succes!

Ps: En dat je alleen "die stap" ongedaan wil maken, dat kan naar mijn weten niet.

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst: (bewerkt)

Vraag 1 is gewoon Filter -> Liquify.. , maar je kan ook de Patch Tool gebruiken als het er professioneel uit moet zien. Overigens kan je een bepaalde stap met filters ongedaan maken, door er een Smart Filter van te maken. Dit is alleen mogelijk in CS3.

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Helpdesk.<<<

Bewerkt: door RonaldVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...