lorenzo gta Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 ik heb gezocht naar de gewone hele tut hoe je mta ( voor vc ) moet installeren downloaden en spelen... ik heb het ooit in een topic gezien maar ik kan het neit meer vinden... ik hebd e zoekfunctie gebruikkt maar die werkte niet.. het verbinden duurde te lang... via google heb ik eht ook niet kunnen vinden... alleen maar hoe je hem meot installeren maar niet welke downlaod je precies moet hebben.... greetz.. lorenzo Reageren
Argon Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Je download dus eerst dit: klik hier Je dubbel klikt op het gedownloade bestand om het te openen. En dan ga je door het installatie menu heen. Gewoon alles invullen zoals gevraagd normaal gezien staat alles goed en zou het enige dat je in moet vullen zijn welke componenten je wilt instaleren. Het enige dat echt nodig is is MTA for GTA:VC de andere is voor GTA III en die met server is als je zelf een server wilt maken op je eigen PC. Dan krijg je een berichtje dat je het de eerste keer start dat klik je weg, dan stel je een nickname in en de versie die je van GTA Vice City hebt. Dan klik je op de connect tab en dan zie je vanonder servers staan je dubbel klikt op een server en dan klik je op de connect button. Ik hoop dat je het daarmee zal lukken? Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 op die ink staat dit..: Monday, May 3, 2004 :: New Website Due to issues experienced with the old website system, we have decided to step up the development of the new website. We managed to complete enough of the website to keep most visitors happy. Hope you enjoy the new design, and if you have any suggestions or issues, please email us at: support@gonnaplay.com - Gonnaplay.com Staff en als ik ga zoeken staan er veel downlaods en weet neit welke ik meot nemen.... ( ik heb al eens eerder mta:vc op de, pc gehad en werkte uiteindelijk ook wel maar dat was toen ook heel veel gezeur.. ik werd toen geholpen door een ander forum.. Reageren
Argon Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Die link is raar gistere werkte het wel. Maar deze zou wel moeten werken; klik hier. Als die niet werkt klik je in het menu op Games dan Multi Theft Auto en dan zoek je "MTA 0.5 Installer". Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 daar zit een virus in.. Reageren
Argon Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Merk ik niets van en ik heb alles even gescanned met AVG. Trouwens zou het me al helemaal verwonderen want je komt op die link gewoon via de officiele site van MTA. Klik hier (download archief van MTASA.com) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.