WALLAH Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) Ik had iets gehoort over dat het basketballen is maar dan met trampolines ? iemand meer info?? goed geupload nu Bewerkt: 5 februari 2008 door Dutchy3010 Reageren
Naudin Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 ja heb ik eens op tv gezien is echt supervet! Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Het ziet er in ieder geval wel heel vet uit. Echt zo'n typische Amerikaanse sport Reageren
Tjerk Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Haha , Volgens mij is de enige spelregel bij dat spel, dat je moet scoren. Reageren
PSVer Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Dit is gewoon echt Hobbyloos! Ik zie ze wel vliegen xD Reageren
Venzio Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Niet voor watjes! Wel grappig Rugby en Basketball achtig (bij elkaar he) Je kan wel goeie trucs maken en mooie dunks ziet er wel vet uit ik had er trouwens nog nooit van gehoord Reageren
WALLAH Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Niet voor watjes! Wel grappig Rugby en Basketball achtig (bij elkaar he) Je kan wel goeie trucs maken en mooie dunks ziet er wel vet uit ik had er trouwens nog nooit van gehoord Kga er nog eentje uploaden maar dan gaat et alleen maar om de style van de dunks Reageren
sammekeej Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 is zo wa oflijk de globetrotters Reageren
GTAspirit Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 doen ze dat alleen maar in amerika of ook in europa of alleen in de verenigde staten? lijkt me wel leuk te doen zo vliegen :De vliegende balman. Reageren
Venzio Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Wanneer komt dat filmpje nou? en volgens mij alleen Amerika ookal is het hier dan doe ik het nog niet veel te gevaarlijk Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hier in Nederland zijn ze te bang voor harde Sporten American football iedereen op school durft gelijk niks meer tegen je te doen toen ik zij dat ik onder die sport zat ik ben ook Nedelander. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Tsja.. het kan ook mis gaan. Bewerkt: 7 mei 2008 door -->nick<-- Reageren
danielb Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 dit is tenminste een vette sport. er zit tenminste wat actie in. miljoenen malen beter dan voetbal en dat soort dingen Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Het lijkt mij ook wel leuk. Basketball is een van mijn favoriete sporten en dit lijkt mij al helemaal vet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.