Bierbuikje Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Hey allemaal, ik zoek CJ voor in sketchup. zodat ik mijn gebouwen auto's bomen lantaarns enz. kan aanpassen op grootte. Een ander voorbeeld is ook mogelijk. Heeft iemand zo'n voorbeeld? Geef een link naar waar ik het kan downloaden op sketchup. alvast bedankt! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Geen CJ maar wel een schaalmodel: Link Het is de enige kloon van Tommy Vercetti . Reageren
game~skater Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 en hoe installeer je die../ Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Hoezo "hoe installeer je die?" het is helemaal geen mod . Je moet hem gewoon importeren in Sketchup, 3D Studio Max of Gmax. Bewerkt: 5 februari 2008 door stefaneke Reageren
game~skater Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 hoezo "het is geen mod"? is alles wat je installeerd dan een mod? maar ok, mijn sketch up opent geen .rar bestanden Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 OMG, weet je niet hoe je een rar bestand opent . Link naar download van Winrar En je moet hem importeren en niet openen. En ik snap niet waar je het over hebt, maar ik heb nooit gezegd dat alles wat je installeerd een mod is. Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Oke, open je sketch up, druk op import. Je kan bestanden kiezen.. Je ziet bestandstypen staan en dan : Sketchup models Druk op dat pijltje en open: 3DS Files Zoek je bestand en Tada Zie bijlage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.