dynastus Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 wat is beter om te nemen sa op xbox of op ps2 ik wil graag weten wat beter is omdat ik beide kan nemen maar xbox betere graphics heeft maar is de besturing van de xbox wel lekker en ik op de xbox speel ik hem dan op de 360 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ze zijn allebei hetzelfde, omdat ik zelf de PS2 versie heb zou je die het beste kunnen kopen. Dat is de eerste versie, vandaar de PS2 versie dus. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Zelf heb ik de PS-2 versie. Waarschijnlijk zijn ze evengoed. Maar ik kies zelf voor de PS-2 versie omdat die fijnere controles hebben. Mvg, GTA-fan2 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ik zou zeggen koop de PC versie want de console versies hebben kut graphics. Ik heb de PS2 en PC versie en het verschil in kwaliteit is overduidelijk. Bovendien werkt GTA veel makkelijker met muis en toetsenbord. Als je de PC versie niet kan hebben zou ik voor de Xbox versie gaan. Op de 360 speelt die misschien nog wat beter, als je de PS2 versie koopt weet je sowieso dat je kut graphics hebt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Ik zou zeggen koop de PC versie want de console versies hebben kut graphics. Ik heb de PS2 en PC versie en het verschil in kwaliteit is overduidelijk. Bovendien werkt GTA veel makkelijker met muis en toetsenbord.Als je de PC versie niet kan hebben zou ik voor de Xbox versie gaan. Op de 360 speelt die misschien nog wat beter, als je de PS2 versie koopt weet je sowieso dat je kut graphics hebt. Ja, soms knal je tegen een muur op zonder dat je wist dat er een muur stond op de PS2. Op de PC is dit niet, als je PC een beetje snel is. Maarja de topicstarter vroeg over de PS2 en Xbox versie, als je de Xbox versie op de Xbox 360 speelt dan kun je geen cheats invoeren omdat er 2 knoppen ontbreken aan de Xbox 360 controller die wel op de gewone Xbox controller zaten. En op een console zijn cheats toch wel handig voor GTA San Andreas, aangezien de besturingen niet lekker werken. De combinatie toetsenbord en muis is inderdaad het beste, na mijn mening is dat bij alle free-roaming games zo. In ieder geval succes met je keuze dynastus. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) PS2> Sommige leuke bugs/glitches, sommige irritante, fijne controls+fijne controller Xbox> Ze zijn verholpen, slechtere control(ler)s Graphics maakt echt niets uit. Voor de PC ligt het eraan hoe goed je pc is. Je hebt kans dat ie niet streaming loopt, maar je kunt wel modden. Als je gewoon wil spelen, en niets dan spelen, dan is de PS2 een goeie oplossing, tenzij je gewend bent aan de Xbox controls en je geen glitches/bugs wil. Bewerkt: 4 februari 2008 door MartyCeha Reageren
Bling Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 In feite zijn het gewoon exact dezelfde spellen, maar zijn de graphics van zowel de Xbox- als de PC-versie iets 'opgepoetst' ten opzichte van de PS2-versie. Ook zijn er enkele bugjes gefixt. Voor de rest is het gewoon hetzelfde spel, en zul je toch echt op je eigen gevoel uit moeten gaan. Waar speel je liever je games op? Op een Playstation, of op een Xbox? PS-2 versie omdat die fijnere controles hebben. Bovendien werkt GTA veel makkelijker met muis en toetsenbord. aangezien de besturingen niet lekker werken. De combinatie toetsenbord en muis is inderdaad het beste Dit zijn stuk voor stuk meningen, wat dus voor iedereen verschillend kan zijn. Voor een Xbox-gamer zal de besturing van GTA: San Andreas niet overdreven gek zijn, hetzelfde geldt voor de besturing van de PS2-versie. Het is puur wat je gewend bent: welke controller (PS2 of Xbox) je het liefst gebruikt. Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik zou voor de Xbox versie gaan, deze heeft iets verbeterde graphics tegenover de PS2 versie, en het is handig dat je dan meteen op je Xbox 360 kan spelen in plaats van op PS2. Reageren
dynastus Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 dank jullie wel voor de reacties. Maar kan ik wel gewoon een oude xbox controller op de xbox360 zetten?? en de pc versie ligt niet voorhanden doordat mijn pc te langzaam is. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 dank jullie wel voor de reacties.Maar kan ik wel gewoon een oude xbox controller op de xbox360 zetten?? en de pc versie ligt niet voorhanden doordat mijn pc te langzaam is. Op de XBox 360 controller zitten nu twee shoulderbuttons die het zwarte en witte knopje van de oude controller vervangen. Cheats invoeren gaat wel, drive by's uitvoeren is bijna niet meer te doen vanwege de positie van die knoppen . En de oude controller past niet op de 360 helaas Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Ik heb gewoon wat feiten opgeschreven voor als je er nog steeds niet uitkomt ps2: Nadelen: slechtere graphics veeeeeeeel meer bugs lastiger te modden voordelen: ligt nog in de winkels saved games downloaden X-Box: Nadelen: word (bijna)niet meer verkogt geen cheats op de xbox 360 Voordelen: veeeel betere graphics minder bugs makkelijker te modden costum music via hard disc Reageren
FerryN Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Ten eerste, xbox spellen worden ook nog verkocht en er wel cheats voor de xbox en xbox 360, witte knop is leftbutton en black is de rightbutton(schouderknoppen)) en ps2 is de eerste versie en heeft ook meer bugs. En een paar mods zijn voor de xbox instalbaar, maar verder gaat dit over warez wat verboden is. Je kunt ook wel wat savefiles voor de xbox downloaden, maar daar moet je de hdd eruitslopen. Maar als je een xbox 360 zou hebben, pak hem dan voor de xbox, want wil je SA spelen, moet je de zooi weer afkoppelen en aankoppelen. En SA kan je op de xbox 360 spelen, sommige spellen weer niet. Soms zie je dat xbox spellen op de xbox 360 buggen, dit is bij SA niet zo ver ik weet. Greetz Bewerkt: 9 februari 2008 door FerryN Reageren
Wernerjuppie Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 ps2 heb net even wat meer codes dan de Xbox. Was een tijdje op zoek naar de ''jou gangs nemen de straten over'' cheat, maar die is er dus niet voor xbox -.- Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Ik heb SA gespeeld op mijn gewone xbox( :$ ). En mijn vriend had hem op PS2 en ik zag eerlijk gezegd geen verschil. Dus het ligt geheel aan jouw. grtz ~Victorious~ Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Xbox1 vind ik maar lompe, irritante en overgrootte controller. Maar als jij die controller beter vind, zou ik die nemen als ik jouw was, maar mijn voorkeur gaat uit naar ps2 versie Bewerkt: 11 februari 2008 door Gta-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.