Gangsta-CJ Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 hey, ik en een vriend heben alle2 psp met vcs hoe kunnen we nu samen spelen? Reageren
Miek Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Jre start een multiplayer spel: je gaat naar menu en drukt en ga naar multiplayer. select HOST A GAME en selecteert je opties. je vriend doet JOIN A GAME enkiest ook zijn speler enz. daarna druk je op start en voila,klaar is kees! Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Jre start een multiplayer spel:je gaat naar menu en drukt en ga naar multiplayer. select HOST A GAME en selecteert je opties. je vriend doet JOIN A GAME enkiest ook zijn speler enz. daarna druk je op start en voila,klaar is kees! ja ik had het al gevonden maar toch bedankt voor de hulp is er trouwens een manier om in mp in vcs als passagier in een auto te gaan zitten? Bewerkt: 5 februari 2008 door Gangsta-CJ Reageren
roybikeboy Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Bestaan er ook codes voor in de multiplayer. En is er ook nog ergens een minigun verstopt Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 kun je eerst antwoorden op mijn vraag het is mijn topic Reageren
M4X Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Jre start een multiplayer spel:je gaat naar menu en drukt en ga naar multiplayer. select HOST A GAME en selecteert je opties. je vriend doet JOIN A GAME enkiest ook zijn speler enz. daarna druk je op start en voila,klaar is kees! ja ik had het al gevonden maar toch bedankt voor de hulp is er trouwens een manier om in mp in vcs als passagier in een auto te gaan zitten? Nee, volgensmij is dat niet mogelijk, want dan trap je volgensmij automatisch de bestuurder uit de auto om er zelf mee weg te rijden. Wel is er een mode om tegen elkaar te racen, die je in het menu kan vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.