Jump to content

Games, te duur?

Don Falcone

Vind jij dat de games van tegenwoordig te duur zijn?  

85 leden hebben gestemd

1. 1. Vind jij dat de games van tegenwoordig te duur zijn?

• Ja ontzettend duur!
      11
    • Ja, echt wel. Het kan stukken goedkoper!
      23
    • Best wel duur ja!
      32
    • Valt wel mee, een normale prijs.
      13
    • Nee, meestal zijn het wel goeie prijzen.
      3
    • Nee, het is goedkoop, ze kunnen het beter duurder maken.
      0
    • Andere mening
      3

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

5

• Don Falcone

4

• Na$!

3

• Trax

2

Geplaatst:

Ik vind het ook te duur, het kan wel goedkoper, maar toch een goede game waarvan veel verwacht wordt, mag van mij wel 50 euo kosten, maar alleen de PS2 games vind ik veel te duur

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik vind dat ook de ps2 kost al zo veel en dan nog eens zo duure spellen

Bewerkt: door gta-SA fan
Geplaatst:

Inderdaad.

Als er een nieuwe game uit komt ( nemen we als voorbeeld : Need For Speed Underground 2 )

Hij kost iets van 60 euro dacht ik.

Nou ik wacht lekker totdat ze veel goedkoper zijn.

Ze vragen er gewoon belachelijk veel geld voor vind ik.

Geplaatst:

Ik betaal gerust €60.

Mits ik daar een topgame voor zou krijgen.

Als je bv. de nieuwe Splinter Cell te koop staat voor €60, dan koop ik die best.

Maar voor een slechte game betaal ik dat echt niet.

Verkoop die dan voor €30,--

Ze moeten games een prijs geven aan de hand van de kwaliteit, niet aan de hand van of ie nou nieuw is of niet.

Geplaatst:
ze  moeten games een prijs geven aan de hand van de kwaliteit, niet aan de hand van of ie nou nieuw is of niet

als dat zou zijn....zou je sommige spellen gewoon gratis mee kunnen nemen....zoals de SWAT serie....of niet Shyne :puh:

Geplaatst:
ze  moeten games een prijs geven aan de hand van de kwaliteit, niet aan de hand van of ie nou nieuw is of niet

als dat zou zijn....zou je sommige spellen gewoon gratis mee kunnen nemen....zoals de SWAT serie....of niet Shyne :puh:

Ja hoor Thijs, slaap rustig door.

De SWAT Serie is een überserie. Die moeten ze eigenlijk verkopen voor €200,--, maar dat is dan te hoog hé ...

Geplaatst:

haha, zo'n vette k*t spel: geven ze jou geld inplaats van dat jij hun geld geeft :o :D

Geplaatst:

haha dat je geld toe krijgt....nou dat zal nooit gebeuren...maar goed ....spellen zoals Grand Theft Auto vind ik zeer goed....daar krijg je waar voor je geld.....maar bij sommige spellen...had echt wel een 50 % korting sticker op gemogen

Geplaatst:

Zoveel kost een PS2 niet meer. 150 euro. Een PC is een stuk duurder en daar zijn de spellen ook niet goedkoop op.

Daarnaast: de eventuele winst van de PS2 gaat naar Sony en niet naar de makers van de games.

Voor de mensen die kiezen "Het kan stukken goedkoper". Waarop is dat gebaseerd? Op de netto-winst in van de fabrikanten of omdat je het te duur vind?

Geplaatst:

Ik kan het best betalen, daar gaat het niet om, als er een leuke game uitkomt dan koop ik die gewoon voor de ps2, maar ik zou ze toch liever wat goedkoper zien, 50-55 euro ofzo.

Geplaatst:

Ik vind het ook VEEL te duur. Ik koop spelletjes van minstens €20.00 of minder. Behalve dan op de PS2 want daar wil ik SA hebben. :rolleyes: B)

Geplaatst:

Zoveel kost een PS2 niet meer. 150 euro. Een PC is een stuk duurder en daar zijn de spellen ook niet goedkoop op.

Daarnaast: de eventuele winst van de PS2 gaat naar Sony en niet naar de makers van de games.

Voor de mensen die kiezen "Het kan stukken goedkoper". Waarop is dat gebaseerd? Op de netto-winst in van de fabrikanten of omdat je het te duur vind?

veelste duur moet gewoon goedkoper

ten eerste omdat het belachelijk duur is

je moet je de tering werken om het te betalen of je moet tot de feest dagen wachten en dan loop je de kans dat er een andere vet spel uit komt die je ook wilt

ten 2de:het zal voor sony en voor de makers van een spel ook beter als de prijzen omlaag gaan mensen kopen dan eerder een ps2/ps3 en er worden dan meer spellen verkocht omdat ze met een lagere prijs veel aantrekkelijker zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...