Jump to content

Games, te duur?

Don Falcone

Vind jij dat de games van tegenwoordig te duur zijn?  

85 leden hebben gestemd

1. 1. Vind jij dat de games van tegenwoordig te duur zijn?

• Ja ontzettend duur!
      11
    • Ja, echt wel. Het kan stukken goedkoper!
      23
    • Best wel duur ja!
      32
    • Valt wel mee, een normale prijs.
      13
    • Nee, meestal zijn het wel goeie prijzen.
      3
    • Nee, het is goedkoop, ze kunnen het beter duurder maken.
      0
    • Andere mening
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

ik denk wel dat ze iets meer winst gaan maken dan 5 euro per game .

anders hebben ze er toch niets aan?

dan kunnen ze even goed de games gratis weggeven <_<

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

5

• Don Falcone

4

• Na$!

3

• Trax

2

Geplaatst:
ik denk wel dat ze iets meer winst gaan maken dan 5 euro per game .

anders hebben ze er toch niets aan?

dan kunnen ze even goed de games gratis weggeven <_<

Hoezo, anders hebben ze er niets aan? Winst is winst, 1.000.000 x 2 dollar is toch nog een aardige 2 miljoen.

Als een bedrijf een nettowinst behaald van 10% is dat al erg veel. Shell zit bijv. op 8%

Geplaatst:

echt? ,nooit geweten.

pff opzich is het dan toch niet zo skecht maar hoe konden ze dan voreger de spelletjes zo goedkoop verkopen? :unsure:

Geplaatst:
echt? ,nooit geweten.

pff opzich is het dan toch niet zo skecht maar hoe konden ze dan voreger de spelletjes zo goedkoop verkopen? :unsure:

Als je de ontwikkelingskosten van een spel omlaag weet te krijgen, kunnen ze ook goedkoper worden. Tegenwoordig moeten de spellen steeds mooier worden, dus kost dat ook veel meer tijd.

pff opzich is het dan toch niet zo skecht maar hoe konden ze dan voreger de spelletjes zo goedkoop verkopen?

Noem eens voorbeelden. (vroeger is voor jouw misschien dichterbij / verder weg dan voor mij)

Geplaatst:

leuk gesprek ik vind de spelletjes tog wel een beetje te duur zoals marco vercetti al zei ze zullen wel meer dan 5 euro winst maken ;)

Geplaatst:

Ik koop geen PC spelletjes meer.

Waarom?

Ik heb er één gekocht voor €59,95, en hopla... Het werkte niet.

Da's bijna bij alle PC's zo, daarom koop ik nu PS2 spellen.

Ik koop ze rond de €60. ;)

Geplaatst:

:huh: :huh: :huh: games zijn hartstikke duur!! Het is niet anders wat kan je der aan doen? :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Geplaatst:
leuk gesprek ik vind de spelletjes tog wel een beetje te duur zoals marco vercetti al zei ze zullen wel meer dan 5 euro winst maken ;)

Stel dat ze 10 euro winst maken: dat kunnen ze moelijk met 20 euro verlagen om de games in de winkel 40 euro te maken.

Geplaatst:

Ja ik vind de prijs ook behoorlijk hoog, maar als het een mooie spel is dan koop ik hem toch wel, zo is dat toch?

Maar het vervelende is....als je straks de ps3 krijg, dan weet ik zeker dat die spellen rond de 80 euro zitten, het wordt alleen maar duurder....waar blijft onze opslag???

• 2 years later...
Geplaatst:

ik zie dat de laatste reacties 2jaar oud zijn waarvan een voorspelde dat ps3 games rond de 80euro gingen kosten das niet uitgekomen. bytheway spellen hebben een mooi prijsje vind ik als je weet wat een werk er in gtaat. neem nouw gta IV daar zit nouw al 3 jaar werk in door een groot team.

Geplaatst:

Dan nog 60 euro is toevallig wel 126 gulden!!!!!!! :bonk:

Dat is echt veel! Bij realease moet zo'n spel echt naar de 30 euro, Alleen voor spellen als:

GTA, COD , TCSC, TCGR, TCR6, MoH zal ik extra geld uit trekken maar voor b.v Vivá Pinatá :N

Die zijn dat geld écht niet waard!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het best duur. Ik denk dat er minder gedownload wordt als de prijzen naar beneden gaan. Ik ken zat mensen die spellen downloaden, omdat kopen te duur is. Maar om het orgineel in bezit te hebben is wel het leuks! :D De meeste spellen koop ik gewoon, maar de prijzen mogen wel wat naar beneden!

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Ja, echt wel. Het kan stukken goedkoper!

daar heb ik op gestemd , en het is ook echt belachelijk hoe ( *** ) duur het is ..!

Geplaatst:

er zijn 2 probleemen bij de prijzen van de game's

1: er word veel te veel gedownald dus de prijzen moeten omhoog om nog wat te verdienen aan t spel

2: omdat de prijzen omhoog gaan vinden veel menzen het te duur en gaan ze t downloaden.

maar ik vint ze inderdaat te duur. als ze ze bij het uitbrengen gelijk 30 euro maaken gaan veel meer menzen het koopen omdat je het dan orgineel heb en dus allemaal extras er bij hebt zoals boekjes en vaak posters en zo.

Geplaatst:

Ik vind de prijzen meestal best duur als ik een spel wil kopen als die net nieuw is is hij €50/€70 dat geld heb ik dan zelf niet en me moeder vindt het te gek om voor een spel zoveel geld te betalen dus dan moet ik wachten en daar baal ik dan natuurlijk van. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...