Jump to content

Games, te duur?

Don Falcone

Vind jij dat de games van tegenwoordig te duur zijn?  

85 leden hebben gestemd

1. 1. Vind jij dat de games van tegenwoordig te duur zijn?

• Ja ontzettend duur!
      11
    • Ja, echt wel. Het kan stukken goedkoper!
      23
    • Best wel duur ja!
      32
    • Valt wel mee, een normale prijs.
      13
    • Nee, meestal zijn het wel goeie prijzen.
      3
    • Nee, het is goedkoop, ze kunnen het beter duurder maken.
      0
    • Andere mening
      3

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

5

• Don Falcone

4

• Na$!

3

• Trax

2

Geplaatst:

Ik vind dat de spellen te duur zijn, GTA 4 gaat ook al heleboel kosten de andere GTA's zijn nog ook best wel duur ze moeten het gewoon goedkoper maken vind ik. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Dan nog 60 euro is toevallig wel 126 gulden!!!!!!!

Dat is echt veel! Bij realease moet zo'n spel echt naar de 30 euro, Alleen voor spellen als:

GTA, COD , TCSC, TCGR, TCR6, MoH zal ik extra geld uit trekken maar voor b.v Vivá Pinatá

Die zijn dat geld écht niet waard!

het geld is al lang van waarde verwisseld die koers klopt dan niet meer en als je het in guldens gaat zitten omrekenen terwijl we al helemaal geëuromatiseert dan lijkt het opeens wel heel erg duur

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst: (bewerkt)

Ze zijn duur maar het is niet relevant of ik ze te duur vind; zolang mensen ze voor €69 blijven kopen worden ze niet goedkoper natuurlijk. Kwestie van vraag en aanbod. "Het kan goedkoper" kun je over alles zeggen, maar het is logisch dat ze niet tegen de kostprijs worden verkocht.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst:

ik vid games niet zo duur maar sommige zijn wel duur hoor!ik zag psp spelletjes voor €65 en wii spelletjes voor €69!! dat vid ik wel wat overdreven :{

Geplaatst:

Ze zijn best wel duur over het algemeen maar er zijn ook heel goedkope games, maar een goede game mag van mij ook wel wat kosten, moet er wel wat voor over hebben :bier:

Geplaatst:

Andere mening.

Sommigen zijn te duur, anderen te goedkoop en weer anderen precies goed. Het gaat om de prijs/kwaliteits verhouding. Voor een GTA game of assassin's creed (etc) heb ik graag 70 euro over. Een goede prijs dus.

Maar andere games zijn dat geld echt niet waard.

Geplaatst:
Andere mening.

Sommigen zijn te duur, anderen te goedkoop en weer anderen precies goed. Het gaat om de prijs/kwaliteits verhouding. Voor een GTA game of assassin's creed (etc) heb ik graag 70 euro over. Een goede prijs dus.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Soms zie je van die flutgames liggen en die kosten dan 60 euro! Voor slechte games heb ik het niet over en voor goede games weer wel.

:cya:

Boris H.

Geplaatst:

Games zoals GTA IV en AC enz. heb i wel geld voor, maar zoals: FlatOut, Prey enz. geef ik geen geld :N

Geplaatst:

Tsja, als mensen minder gaan downloaden dan worden ze misschien goedkoper. Maar mensen downloaden veel omdat het duur is. Dus de games moeten goedkoper worden, dan pas gaan mensen de games ook kopen i.p.v. downloaden :Y

Geplaatst:
Andere mening.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Soms zie je van die flutgames liggen en die kosten dan 60 euro! Voor slechte games heb ik het niet over en voor goede games weer wel.

Boris H.

Hier ben ik het ook roerend mee eens. Voor sommige spellen ben j eook gewoon bereid meer te betalen, maar voor een game als Fifa 08, 60,- euro neer te leggen. Dat gaat me te ver, want na 3 maanden liggen ze toch alweer in de koopjes bak.

Geplaatst:

ik vind de prijs wel goed

maar de dure zijn meestal ook toptitels zoals: NFS,GTA enz. maar soms wou ik dat de prijs omlaag ging ( GoW bijvoorbeeld, daar oog ik ook op ^_^ )

Geplaatst:

Ik had SA voor 59,99 euro gekocht. Terwijl hij nu 20,00 euro is. :duh:

Mijn antwoord is ja games zijn te duur. Maar dat is soms ook wel logisch met van die goeie games zoals GTA

Geplaatst:

Ik vind het wel meevallen. :Y

Games worden na ongeveer 1 maand of 2 na de release toch goedkoper.

de gofather kostte tijdens de release 50,00 euro. Ik kocht hem voor 15 euro. ^_^

Ik vind de prijzen van games tijdens de release alleen zo belachelijk hoog :@

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...