Bleed_it_out Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 welke auto heb ik nodig om die races te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 De races kun je met elk voertuig starten. Dit kan zelfs met een motor of een Manana. Het handigst is om een snelle auto te kiezen die goed op de weg ligt, en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de hotring racer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) >>==HIER==<< is de link naar Vice Street Racer. Kun je even kijken wat voor race je krijgt en welke auo het beste daar voor is. Ik gebruk vaak de Cheetah of Infernus. Die rijden volgens mij het best Bewerkt: 5 februari 2008 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 >>==HIER==<< is de link naar Vice Street Racer. Kun je even kijken wat voor race je krijgt en welke auo het beste daar voor is. Ik gebruk vaak de Cheetah of Infernus. Die rijden volgens mij het best Idd en de Cheetah volgens mij nog net iets beter dan de Infernus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TEEJAY Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 >>==HIER==<< is de link naar Vice Street Racer. Kun je even kijken wat voor race je krijgt en welke auo het beste daar voor is. Ik gebruk vaak de Cheetah of Infernus. Die rijden volgens mij het best Idd en de Cheetah volgens mij nog net iets beter dan de Infernus. de Cheetah ligt naar mijn mening als lekkerst op de weg van alle standaart auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) welke auto heb ik nodig om die races te doen? Kijk eens. Er zijn 4 soorten racen, bij elke race staat een tekst, welke auto je het beste er voor kan gebruiken. Verder nog alle andere dingen dingen. De lengte, en de beloning, ik dit heb van WikiGTA vandaan. Het is wel handig om eerst daar te kijken, er staan genoeg tips van missie's. Oeps, over het hoofd gezien, sorry GTAGijsso ik zag die link niet... Bewerkt: 7 februari 2008 door Rene-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
night driver Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2008 ik vind toch de hotring racer de beste auto hiervoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Als jij daar beter mee kunt rijden, maar de Hotring is niet geschikt voor snelle botsers. Die auto gaat best wel snel kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 De zebra cab met taxi hop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 De zebra cab met taxi hop Ik neem aan dat dit een grapje is? De zebra cab rijdt best lekker, maar heeft niet genoeg snelheid (En acceleratievermogen) om te spreken van een volwaardige racewagen. Je kunt inderdaad het beste de Cheetah nemen in mijn ogen, aangezien deze zeer snel is, en ook laag op de weg ligt zodat je snelle maneuvre's kunt maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Ja grapje idd. Taxi hop IS wel handig voor andere dingen. ... ik kan er zo geen bedenken XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2008 Moet ik dit topic nu gaan sluiten omdat jullie zitten te spammen? Het antwoord op de vraag (die al 10 dagen oud is) is onderhand wel gegeven. Het is geen Welke auto vinden je het beste? topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.