Mastertuner Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Hey mensen. Ik heb gisteren na een maand of twee PS nog eens van onder het stof gehaald. Maar bij het opstarten loopt er iets mis. (Afbeelding) Wat kan ik hier aan doen Alvast bedankt! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Dit komt vaker voor, er schijnen meerdere oorzaken te zijn voor dit probleem, maar doorgaans is de volgende handeling de oplossing voor dit probleem: 1. Ga naar: C:\Documents and Settings\[jouw gebruikersnaam]\Application Data 2. Eenmaal daar verwijder je de Adobe-map 3. Uninstall vervolgens PhotoShop (via configuratiescherm->Software) 4. Installeer PhotoShop opnieuw Meestal lost dit het probleem op. Het is misschien een iet wat omslachtige manier, maar het werkt 99 van de 100 keer. Ik heb gelijk even de topictitel aangepast, voor wat meer duidelijkheid.. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Hmmm. Ik veronderstel dat dit de stappen zijn voor Windows XP... Ik heb immers Vista. En ben XP al een beetje verleerd ondertussen. Zou je de stappen voor Vista even willen plaatsen? Alvast bedankt! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Goed, deze foutmelding schijnt ook te maken te hebben met de activatie van Photoshop. Binnen dertig dagen dient PS geactiveerd te worden. Eenmaal geactiveerd blijft het programma echter elke keer bij het opstarten controleren of de registratiesleutel correct is. Is dat niet het geval verschijnt deze onder andere deze foutmelding. Mogelijke oplossing: Verwijder het programma, start de pc opnieuw op, en herinstalleer het programma zodat je het opnieuw kan activeren. Heb je Photoshop gekocht, en lost dat het probleem nog niet op moet je contact opnemen met Adobe: Pagina Klantenservice Adobe. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Ok bedankt. Zal ik proberen. Thnx Edit: Crap Heb PS opnieuw geïnstalleerd maar geeft nog steeds dezelfde foutmelding Wat nu? Bewerkt: 6 februari 2008 door Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.