Miek Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik kon vroeger videos zetten op mn psp maar als ik videos in de mp_root zet spelen ze niet meer af.dus ik maakte een nieuwe map genaamd ook MP_ROOTMet daarineen soort mapje genaamd 100nva01. (deze nieuwe mp_root staat bij mij in de map psp)ze staan nu in een groep als ik wil afspeel op psp.vroeger stonden mijn videos gewoon zonder in een map op mn psp.het is een kubusvormige map. en als ik die map dan in de root zet,(in totaal heb ik 18 videos) spelen ze er maar drie af.Vroeger stonden daar gewoon vanaf ik de feature video deed.ik wil ze weer terug als vroegr!! Reageren
The GamerII Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Je moet nu je MPEG-4 filmpjes in de map VIDEO zetten. Die vind je gelijk zodra je de PSP aan de PC koppelt, of dat je het Memorystickje erin doet Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 In de root map van je PSP staan allemaal mappen (MUSIC, VIDEO, ...). Je zet je mpeg4 filmpje dan gewoon in de map VIDEO. Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als je je memory card in je computer hebt zitten moet je het volgende doen: Naar ''Deze Computer'' gaanVerwisselbare schijf FEn dan Video's Plak je video's erin en memory card in je psp en tado Volgens mij ben ik iets vergeten Groeten Tim Reageren
Miek Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Joepie,nog eens geprobeerd en gelukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.