Hanneswasco Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Hey, Ik ben aan het denken om een domeinnaam + host aan te vragen, maar nu zoek ik een goede host ... Wat ik zeker wil hebben: 3 MySQL databases Zo'n 200 MB webspace Domeinnaam (.nl of .be) Enkele e-mailadressen Ondersteuning van PHP 5 1 of meerdere FTP accounts Ook mag het niet te duur zijn. Iemand een ideetje? Reageren
Fuffie Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Misschien is Starthosting.nl wel iets voor jou ? Bewerkt: 5 februari 2008 door fuffie Reageren
David22 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Of misschien Saverus? Zij hosten o.a. Wiigamer en de goedkoopste (€ 1,- per maand) voldoet al aan jouw eisen. Je kan uit zowel .nl als .be adressen kiezen, en nog wel meer ook. Reageren
Gangsta Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 SoHosted? Niet goedkoop, maar ook niet te duur. Maar je krijgt er wel wat voor terug (Een súper support) Maar ik raad je aan om even te kijken op de website Webhosters... Want anders zit het hier vol met links naar host website's. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Bedankt iedereen, ondertussen heb ik al een goede host gevonden. Namelijk one.com. Ik zie wel wat ik doe, want ik heb nog veel tijd ... Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Let er wel op dat One.com een internationaal bedrijf is en dat betekent dat je niet direct iemand kan bellen die je in het Nederlands te woord staat. Als je ergens mee zit, heb je lange wachttijden vanwege de enorme stroom klanten en dat betekent dus dat je bij een Nederlandse hoster toch iets meer duidelijkheid hebt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Let er wel op dat One.com een internationaal bedrijf is en dat betekent dat je niet direct iemand kan bellen die je in het Nederlands te woord staat. Als je ergens mee zit, heb je lange wachttijden vanwege de enorme stroom klanten en dat betekent dus dat je bij een Nederlandse hoster toch iets meer duidelijkheid hebt. Dat zou wel kunnen, maar ik heb al kunnen chatten in het Nederlands met iemand van One.com op hun eigen chatbox, en ik vond het wel redelijk goed! Ook is men Engels niet zo slecht, dus als het Engels is, zit ik niet zo diep in de problemen. Ik heb nog zoveel mogelijkheden. Dus ik zie nog wel wat ik doe. Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Nou ik bedoel gewoon, als het een kleinere organisatie (grote in Nederland is ook niet erg, want bij noodzaak kun je het altijd beter aanvechten) is kun je veel beter contact leggen. Niet alleen op alle momenten (geldt niet voor alle hosting bedrijven, er zitten veel slechte tussen) in je eigen taal, maar ook kun je er gewoon naar toe als er wat is. En een bedrijf dat ergens gevestigd is in verweggistan daar ga je minder makkelijk heen. Tevens staan de servers van dat bedrijf ergens ver weg en de snelheid moet dan ook nog maar gegarandeerd kunnen worden.. Je kunt het proberen, omdat het toch niet veel geld is wat ze vragen, maar als ik jouw was zou ik nog even doorzoeken. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Nou ik bedoel gewoon, als het een kleinere organisatie (grote in Nederland is ook niet erg, want bij noodzaak kun je het altijd beter aanvechten) is kun je veel beter contact leggen. Niet alleen op alle momenten (geldt niet voor alle hosting bedrijven, er zitten veel slechte tussen) in je eigen taal, maar ook kun je er gewoon naar toe als er wat is. En een bedrijf dat ergens gevestigd is in verweggistan daar ga je minder makkelijk heen. Tevens staan de servers van dat bedrijf ergens ver weg en de snelheid moet dan ook nog maar gegarandeerd kunnen worden..Je kunt het proberen, omdat het toch niet veel geld is wat ze vragen, maar als ik jouw was zou ik nog even doorzoeken. Nou ok, bedankt. Ik zal nog even kijken bij wie ik ga, want zo dringend is het ook niet. Reageren
Arjen Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) www.phost.nl Gebruik ik zelf ook, is perfect! Altijd up to date. Bewerkt: 9 februari 2008 door Arjen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.