GTA Monster Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Hallo, ik ben nu tester van Windows Server 2008 Datacenter. Maar ik heb nu een vraagje, waar kan ik op de Microsoft website een serialnumber voor Windows Server 2008 Datacenter aanvragen? Alvast bedankt! PS. Dit is niet illegaal omdat deze gratis te krijgen is op de Microsoft site, maar ik weet niet waar Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Die kun je hier opvragen. Wel eerst inloggen met je hotmail account. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 6 februari 2008 door RonaldVC Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Die kun je hier opvragen.Wel eerst inloggen met je hotmail account. Mvg, Flitskikker Bedankt. Heb geen zin om om de 30 dagen opnieuw te installeren! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik heb toch die serial even verwijderd. Omdat er al een directe link gegeven is lijkt me dat voldoende. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.