tjoef Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Hey Ik speel GTA op vista en telkes ik een mod plaats, worden de tekstregels niet aangepast(carcols, cardata,...). Er staat hier ergens een tut over hoe je dat kan verhelpen, maar ik vind hem niet :s Ik weet dat het aan vista ligt dat de lines niet worden aangepast, want ik had hier al eens een topic over geopend Wie weet wat ik kan doen? Reageren
K.O. Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Hoezo worden de tekstregels niet aangepast? Hoe pas je ze dan aan? Je opent het bestand met kladblok, wijzigt iets en slaat het op? Ik weet dat Vista regelmatig problemen oplevert, maar dat je niet eens een tekstbestand kan wijzigen lijkt me een beetje vreemd. Of gebruik je een automatisch programma om deze tekstregels te gebruiken? Dan is het al een stuk logischer dat Vista er anders mee omgaat dan XP. In dat geval raad ik je aan de regels dus gewoon handmatig te veranderen, met kladblok. Reageren
tjoef Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Wel... Ik gebruik SAMI om te modden en sommige regels kan ik aanpassen, maar andere doen het niet Ik heb wel het uiterlijk van de mods, maar andere functies, zoals geluid of andere snelheid past hij niet aan Maar andere doen het dan weer wel, dus zo erg is het niet. EDIT: als ik regels wil veranderen met kladblok, kan hij ze niet opslaan. Er komt een foutmelding... Bewerkt: 6 februari 2008 door tjoef Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik snap het al denk ik. Je bestanden staan op Alleen-lezen. Ga naar de map Rockstar Games en doe dan rechtermuisknop op SA map en dan Eigenschappen. Druk op Toepassen. Dan krijg je een nieuw venster, daar moet je de tweede kiezen. Druk dan OK en nog eens OK. Nu kun je als het goed is opslaan. PS: Als je nog eens gaat kijken in de eigenschappen zie je Alleen-lezen weer aangevinkt, maar het is uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.