GtaSlave Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Yw, Hoe stap je uit in Mafia? Ik heb alle knoppen al geprobeerd. En k heb het niet over The Godfather. Grtz, GtaSlave Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Yw,Hoe stap je uit in Mafia? Ik heb alle knoppen al geprobeerd. En k heb het niet over The Godfather. Standaard staat de actieknop volgens mij ingesteld op je rechtermuisknop. Die gebruik je dus ook om een auto in te stappen of bijvoorbeeld om een deur te openen. Tevens moet er een rood bolletje met een uitroepteken onderin je scherm zichtbaar worden als een actie mogelijk is. Mocht de rechtermuisknop ook niet werken, kijk dan even in de opties (daar staat het sowieso). Soms kan het zijn dat instellingen op de PS2/XBOX toetsen ingesteld staan als je net een savegame hebt gedownload. Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Het is inderdaad de rechtermuisknop, en alleen als de auto volledig stilstaat (en dat uitroepteken linksonder in beeld komt). Een uitroepteken betekend dat je een actie kan doen. En om deze post niet volledig nutteloos te maken, Matthijs weet je soms ook hoe je uit je auto hangt om te schieten? Ik had het 1 keer gekunnen maar daarna niet meer, ook alle knoppen geprobeerd. Ik dacht dat het J of L was. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 En om deze post niet volledig nutteloos te maken, Matthijs weet je soms ook hoe je uit je auto hangt om te schieten? Ik had het 1 keer gekunnen maar daarna niet meer, ook alle knoppen geprobeerd. Ik dacht dat het J of L was. Dit kun je doen met de knop waarmee je schiet, wat meestal de linkermuisknop is. Voorwaarde is dan wel dat je een handwapen (zoals een Colt 1911 of een S&W Magnum) in je hand hebt, anders kun je enkel met je camera rond de auto kijken. Wanneer je dus een geschikt wapen hebt, zal je vanuit de auto kunnen schieten. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 En om deze post niet volledig nutteloos te maken, Matthijs weet je soms ook hoe je uit je auto hangt om te schieten? Ik had het 1 keer gekunnen maar daarna niet meer, ook alle knoppen geprobeerd. Ik dacht dat het J of L was. Dit kun je doen met de knop waarmee je schiet, wat meestal de linkermuisknop is. Voorwaarde is dan wel dat je een handwapen (zoals een Colt 1911 of een S&W Magnum) in je hand hebt, anders kun je enkel met je camera rond de auto kijken. Wanneer je dus een geschikt wapen hebt, zal je vanuit de auto kunnen schieten. thnx, het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.