Jump to content

SAMP wil niet starten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

samp wil de servers niet opstarten wat nu

-heb legale versie van gta sa

-het is versie 1

-heb samp in de goede map geinstalleerd

-en mijn firewall laat samp ook gewoon door(denk ik, heb firewall een keer uitgezet en geen verschil)

wat nu, vcmp kan ik wel gewoon spelen, en mta sa is niks aan(maar die werkt ook)

Bewerkt: door jw21

Wat is juist het probleem??

-je ziet geen servers--> heb je op het tabblad "internet" geklikt onderaan de kader van SAMP?

-je kan geen connectie maken--> heb je een goede internetverbinding?

Ik zie net dat je andere online-spellen wel kan spelen, dus daar ligt he niet aan :D

Of is het nog iets anders?

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
Wat is juist het probleem??

-je ziet geen servers--> heb je op het tabblad "internet" geklikt onderaan de kader van SAMP?

-je kan geen connectie maken--> heb je een goede internetverbinding?

Ik zie net dat je andere online-spellen wel kan spelen, dus daar ligt he niet aan :D

Of is het nog iets anders?

nou ik zie alle server gewoon, maar zodra ik op connect druk (maakt niet ui op welke server)

gebeurt er echt gewoon niks, hij laad het spel niet of niks :S

Geplaatst:

heb je sa mss gemod? :cab:

anders zit er niets op dan sampo te herinstalleren, als dat niet werkt herrinstalleer dan sa ook

Geplaatst:
heb je sa mss gemod? :cab:

anders zit er niets op dan sampo te herinstalleren, als dat niet werkt herrinstalleer dan sa ook

nee heb ik niet gedaan, en ik heb al heel vaak samp en gta sa opnieuw geinstalleerd hiervoor :(

Kan je wel gewoon GTA SA Single Player doen? Ik had namelijk een probleempje met de drivers van de videokaar, waardoor GTA en SA-MP het niet meer deden. Dus als je onlangs je drivers geüpdate hebt (nVidea) , probeer dan een de vorige versie terug te halen.

Rechtermuisknop op Bureaublad > Eigenschappen > Tab Instellingen > Geavanceerd ... > Tab Beeldscherm > Eigenschappen > Tab Stuurprogramma > Vorig Stuurprogramma.

Ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan je PC, dit is geheel op eigen risico.

Bewerkt: door Big Boss
Kan je wel gewoon GTA SA Single Player doen? Ik had namelijk een probleempje met de drivers van de videokaar, waardoor GTA en SA-MP het niet meer deden. Dus als je onlangs je drivers geüpdate hebt (nVidea) , probeer dan een de vorige versie terug te halen.

Rechtermuisknop op Bureaublad > Eigenschappen > Tab Instellingen > Geavanceerd ... > Tab Beeldscherm > Eigenschappen > Tab Stuurprogramma > Vorig Stuurprogramma.

Ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan je PC, dit is geheel op eigen risico.

ja ik kan wel gta in de sp doen, maar daar heb ik problemen mee, ik heb in het gewonen gta sa gedeelte daarover ookal gepost(zie hier!!), maar dat kan niet aan mijn pc liggen want die kan het spel makkelijk aan en heb een nvidia 7600GT,

ik kan de sp soms 5 min en soms 30min spelen en dan krijg ik kut beeld, (net of alles is ingestort)

maar morgen word gekeken of mijn kaart stuk is (ookal is hij iets meer als een week oud)

dus morgen probeer ik weer ff te gamen in samp (maar aan de ene kant kan het daar ook niet aan liggen want mta sa start wel gewoon :S i know weird)

PS: ik heb alle drivers 1 voor een al geprobeerd, geen verschil :(

Bewerkt: door jw21

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...