Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

He jongens ik heb een soort Total Conversion mod bedacht GTA 2030 ik heb een paar ervaren moderators nodig dit heb ik in mijn gedachten de auto's zweven de scooters en motors zweven ook ze hebben geen wielen dat geld hetzelfde voor de auto's ik bedank vriendelijk de mensen die mij willen helpen.

Geplaatst:

Ik zou een betere topic maken, en als je zelf geen ervaring met modden hebt en de andere alles laat doen dan kom je niet ver dus ik zou eerst een gaan leren modden of je creaties laten showen :dans:

Groeten Tim

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zou een betere topic maken, en als je zelf geen ervaring met modden hebt en de andere alles laat doen dan kom je niet ver dus ik zou eerst een gaan leren modden of je creaties laten showen :dans:

Groeten Tim

ik kan zelf ook wel wat hoor! :Y

Bewerkt: door gta player10
Geplaatst:

Groeten Tim

ik kan zelf ook wel wat hoor! :Y

Ik zou zeggenm laat je creaties maar zien en als je dingen gaat rippen kun je problemen krijgen :cya:

Groeten Tim

Geplaatst:

Heb je ervaring met moddelen, zoniet kan je mensen om hulp vragen, maar ik weet niet of het lukt...

Mooie idee trouwens,

:cya:

Geplaatst:
Heb je ervaring met moddelen, zoniet kan je mensen om hulp vragen, maar ik weet niet of het lukt...

Mooie idee trouwens,

Dank je wel karamanci :tu:

Geplaatst:

Mooie idee trouwens,

Ik ben benieuwd of je kan moddelenm laat wat van je models zien in Show jou Models II ...

Groeten Tim

Geplaatst:

Mooie idee trouwens,

Ik ben benieuwd of je kan moddelenm laat wat van je models zien in Show jou Models II ...

Groeten Tim

Oke ik ben bezig Tim ;)

Geplaatst:

Blijf eens kalm, als hij zegt dat hij bezig is, denk je dat hij op 5 minuten klaar is met een model te maken ?

Ik hoop dat deze mod verdergaat ;) Alhoewel ik denk dat het de richting van Fbi-Crew uitgaat.

Tom :cya:

Geplaatst:
Alhoewel ik denk dat het de richting van Fbi-Crew uitgaat.

Ja daarom juist, ik denk dat die hier niks aan heeft en ik heb nog nooit een van zijn models gezien :o

Geplaatst:

om te beginnen, voor jij een total conversion te beginnen, eerst TONEN en BEWIJZEN dat jij ervaring hebt met GTA te modden, als jij niet toont, kunnen mensen jou moeilijker geloven en moeilijker zeggen "ja ik ga mee met jou te helpen" als jij geen bewijzen toont

leuke idee ja maar ik denk niet dat dit iets succes kan hebben aangezien best moeilijk wordt

maar veel succes :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...