GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 He jongens ik heb een soort Total Conversion mod bedacht GTA 2030 ik heb een paar ervaren moderators nodig dit heb ik in mijn gedachten de auto's zweven de scooters en motors zweven ook ze hebben geen wielen dat geld hetzelfde voor de auto's ik bedank vriendelijk de mensen die mij willen helpen.
Timske Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik zou een betere topic maken, en als je zelf geen ervaring met modden hebt en de andere alles laat doen dan kom je niet ver dus ik zou eerst een gaan leren modden of je creaties laten showen Groeten Tim
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Ik zou een betere topic maken, en als je zelf geen ervaring met modden hebt en de andere alles laat doen dan kom je niet ver dus ik zou eerst een gaan leren modden of je creaties laten showen Groeten Tim ik kan zelf ook wel wat hoor! Bewerkt: 5 februari 2008 door gta player10
Timske Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik zou een betere topic maken, en als je zelf geen ervaring met modden hebt en de andere alles laat doen dan kom je niet ver dus ik zou eerst een gaan leren modden of je creaties laten showen Groeten Tim ik kan zelf ook wel wat hoor! Ik zou zeggenm laat je creaties maar zien en als je dingen gaat rippen kun je problemen krijgen Groeten Tim
karamanci Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Heb je ervaring met moddelen, zoniet kan je mensen om hulp vragen, maar ik weet niet of het lukt... Mooie idee trouwens,
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Heb je ervaring met moddelen, zoniet kan je mensen om hulp vragen, maar ik weet niet of het lukt...Mooie idee trouwens, Dank je wel karamanci
Timske Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Heb je ervaring met moddelen, zoniet kan je mensen om hulp vragen, maar ik weet niet of het lukt...Mooie idee trouwens, Dank je wel karamanci Ik ben benieuwd of je kan moddelenm laat wat van je models zien in Show jou Models II ... Groeten Tim
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Heb je ervaring met moddelen, zoniet kan je mensen om hulp vragen, maar ik weet niet of het lukt...Mooie idee trouwens, Dank je wel karamanci Ik ben benieuwd of je kan moddelenm laat wat van je models zien in Show jou Models II ... Groeten Tim Oke ik ben bezig Tim
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Maar wie wil mij helpen voor de GTA 2030?
Timske Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Dubbelpost, en laat je creaties zien
.:TOM:. Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Blijf eens kalm, als hij zegt dat hij bezig is, denk je dat hij op 5 minuten klaar is met een model te maken ? Ik hoop dat deze mod verdergaat Alhoewel ik denk dat het de richting van Fbi-Crew uitgaat. Tom
Timske Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Alhoewel ik denk dat het de richting van Fbi-Crew uitgaat. Ja daarom juist, ik denk dat die hier niks aan heeft en ik heb nog nooit een van zijn models gezien :o
Flame^ Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Het soort mod dat jij wilt gaan maken wordt al gemaakt :X --> Alien City Bewerkt: 5 februari 2008 door Flame^
SWYV Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 om te beginnen, voor jij een total conversion te beginnen, eerst TONEN en BEWIJZEN dat jij ervaring hebt met GTA te modden, als jij niet toont, kunnen mensen jou moeilijker geloven en moeilijker zeggen "ja ik ga mee met jou te helpen" als jij geen bewijzen toont leuke idee ja maar ik denk niet dat dit iets succes kan hebben aangezien best moeilijk wordt maar veel succes
GTA Haas Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Rustig aan Tim chill out Rome is ook niet op een dag gebouwt!
Recommended Posts