Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 heyo, ik heb nu genoeg geld voor een ps3 maar ik ben nogal gehecht aan psp ook. ik heb al een psp, maar het is een phat psp. en ik zou liever een slim hebben, om te skypen, en omdat je dan meer opties en werkgeheugen hebt, omdat hij lichter is, dunner enz.. en mijn analogstick beweegt soms vanzelf. zou het verstandig zijn een nieuwe psp te kopen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Dat is niet verstandig, het enige verschil tussen de oude en de nieuwe PSP is dat je de nieuwe PSP op de TV kunt aansluiten. Waar je een apart kabeltje van 30 euro voor moet kopen, dus koop maar lekker een PS3. Dat is veel verstandiger, want GTA IV komt ook op de PS3. En of er nog een GTA op de PSP komt is niet bekend. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 als ik dan nog ff spaar kan ik weer een ps3 koen ook maar wat me meest irriteert is dat mijn joystick niet goed meer werkt als ik bv gta speelt draaien vic en toni vanzelf naar rechts of beginnen ze vanzelf te wandelen Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Koop gewoon maar een PS3. Dan kun je lekker IV spelen. En dat dat pookje los zit. Dat heeft ook die nieuwe. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 als ik dan nog ff spaar kan ik weer een ps3 koen ook maar wat me meest irriteert is dat mijn joystick niet goed meer werkt als ik bv gta speelt draaien vic en toni vanzelf naar rechts of beginnen ze vanzelf te wandelen Op de nieuwe PSP is dit probleem niet verholpen, daar doet de Joystick ook raar. Ik zeg dit met ervaring. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Beter ps3 kopen. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 als ik dan nog ff spaar kan ik weer een ps3 koen ook maar wat me meest irriteert is dat mijn joystick niet goed meer werkt als ik bv gta speelt draaien vic en toni vanzelf naar rechts of beginnen ze vanzelf te wandelen Op de nieuwe PSP is dit probleem niet verholpen, daar doet de Joystick ook raar. Ik zeg dit met ervaring. ok dan ben ik overtuigd. in april koop ik mn ps3 Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 ok dan ben ik overtuigd.in april koop ik mn ps3 Laat me raden. Op 29 april? Niet doen. Veel mensen gaan dat doen. Dan zit je met een game maar geen console. Koop de PS3 op 27 april. Dan heb je genoeg tijd om alles in te stellen en dan kun je gelijk GTA IV spelen. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 euh? dan ben ik op reis maar wat moet er daar wel allemaal op ingesteld worden? Reageren
philip14 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 euh? dan ben ik op reis maar wat moet er daar wel allemaal op ingesteld worden? Account instellen enz. Ik zou hem ook wat eerder kopen, kun je alvast beetje demo's downloaden enzo Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 euh? dan ben ik op reis maar wat moet er daar wel allemaal op ingesteld worden? Account instellen enz. Ik zou hem ook wat eerder kopen, kun je alvast beetje demo's downloaden enzo ik zou die van 40 gb kopen. heb je daar ook internetverbinding? Reageren
philip14 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 euh? dan ben ik op reis maar wat moet er daar wel allemaal op ingesteld worden? Account instellen enz. Ik zou hem ook wat eerder kopen, kun je alvast beetje demo's downloaden enzo ik zou die van 40 gb kopen. heb je daar ook internetverbinding? Ja, dat zit standaard in alle modellen Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 ahja, dan ben ik belogen hoeveel kost een 40 gb tegenwoordig? 400 euro? Reageren
philip14 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 ahja, dan ben ik belogen hoeveel kost een 40 gb tegenwoordig? 400 euro? Bij de Mediamarkt kost ie 388 euro met 1 sixaxis controller Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 ahja, dan ben ik belogen hoeveel kost een 40 gb tegenwoordig? 400 euro? Bij de Mediamarkt kost ie 388 euro met 1 sixaxis controller chill. dan vraag ik aan men moeder of ik er morgen al achet mag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.