Jump to content

geheime ruimte in de malibu club

robinstoter

Recommended Posts

in de malibu club kun je naar boven lopen naar het kantoor. als je daar goed hebt rondgekeken zie je dat achter de boot een raam bevindt. het is mogelijk daar te komen maar het is echt niet makkelijk, het is mij 1 keer gelukt.

om in de andere kamer te komen ben je handgranaten nodig en een health code. ga in de buurt staan van het gat dat over de dansvloer uitkijkt ( ik weet niet meer zeker of ik op de tafel stond of niet ). gooi de granaat weg en zorg dat je tussen de granaat en het raam in komt te staan, wacht tot de granaat explodeert en hopen maar dat je in het gat wordt geslingert. waneer je in het gat staat kan je door de muur heen lopen naar de andere ruimte, hoewel je niet in die ruimte kan staan, kan je wel mooi een kijkje in de kamer nemen.

ik hoop dat er mensen zijn die het ook willen proberen, als het iemand lukt wil je dan een screenshot nemen van de kamer en op deze forum zetten. om andere mensen te laten zien dat de kamer bestaat.

ps: mijn naam is niet robin stoter dat is een oude vriend van mij

Bewerkt: door robinstoter
Delen op andere websites

in de malibu club kun je naar boven lopen naar het kantoor. als je daar goed hebt rondgekeken zie je dat achter de boot een raam bevindt. het is mogelijk daar te komen maar het is echt niet makkelijk, het is mij 1 keer gelukt.

om in de andere kamer te komen ben je handgranaten nodig en een health code. ga in de buurt staan van het gat dat over de dansvloer uitkijkt ( ik weet niet meer zeker of ik op de tafel stond of niet ). gooi de granaat weg en zorg dat je tussen de granaat en het raam in komt te staan, wacht tot de granaat explodeert en hopen maar dat je in het gat wordt geslingert. waneer je in het gat staat kan je door de muur heen lopen naar de andere ruimte, hoewel je niet in die ruimte kan staan, kan je wel mooi een kijkje in de kamer nemen.

ik hoop dat er mensen zijn die het ook willen proberen, als het iemand lukt wil je dan een screenshot nemen van de kamer en op deze forum zetten. om andere mensen te laten zien dat de kamer bestaat.

Volgens mij is dat glasplaat wat achter die boot zit gewoon een spiegel. De kamer ziet er overgens precies hetzelfde uit als die in dat glasplaat.

Delen op andere websites

er is een andere manier om in deze ruimte te komen. ga 8er de bar vd malibu staan, en spring op het kastje.als je van het kastje op de koelkast springt, en dan doorloopt en springt, kom je met wat geluk op 'de zolder' van de malibu. alles is er onzichtbaar, maar het is wel cool daar te zijn.

Delen op andere websites

Ik weet niet of dit ook een geheime ruimte is maar op het podium achter de dansers op de zwarte achtergrond is een een klijn stukje open. Ik ben er zelf nooit in gekomen maar misschien is iemand op het forum het gelukt.

Delen op andere websites

• 1 maand later...

dit is wel heel heel heel erg bijzonder ik ben ook de malibu ingeweest bij gta en ik heb het ook gezien,

ik heb helaas geen afbeelding er van.

Delen op andere websites

Waarom maak je zelf eigelijk geen screens, ik denk niet dat mensen het met zo'n verhaal gaan proberen. Want daar heb je niet echt veel aan, een screen maken doe je met de knop Print Screen boven aan je toetsenbord.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Delen op andere websites

• 4 maanden later...
Waarom maak je zelf eigelijk geen screens, ik denk niet dat mensen het met zo'n verhaal gaan proberen. Want daar heb je niet echt veel aan, een screen maken doe je met de knop Print Screen boven aan je toetsenbord.

Hee, het is wel waar!

Ik kan geen screen maken want ik heb het spel op de PS2.

Maar anders zou ik het echt doen.

Maar goed. ;)

Delen op andere websites

Hee, het is wel waar!

Maar goed. ;)

Rustig maar, ik heb ergens nog een oud bewijsje ervan liggen:

2roomsMalibuClub.jpg

Het stelt simpelweg het spiegelbeeld van het bovenkamertje voor. ;)

Delen op andere websites

Hee, het is wel waar!

Maar goed. ;)

Rustig maar, ik heb ergens nog een oud bewijsje ervan liggen:

2roomsMalibuClub.jpg

Het stelt simpelweg het spiegelbeeld van het bovenkamertje voor. ;)

Haha, hier is het bewijs. :D

Alhoewel er verder toch niet meer naar gekeken wordt, want het is een best wel oud onderwerp. (A)

Delen op andere websites

Net zo iets is ook met een gebouw met een zwembad erachter, als je onder dat zwembad weet te komen zie je hetzelfde gebouw maar dan op de kop. Stelt simpelweg een spiegelbeeld voor. :7

Haha, ja dat is wel zo.

Eigenlijks stelt het inderdaad niks voor. :puh:

Maar bij die Malibu club toen stond ik daar zo op die koelkast. (A)

En toen sprong ik een paar keer.

En toen kwam ik ergens en ik viel zo en dat duurde behoorlijk lang.

En uiteindelijk kwam ik weer in de Maibu club.

Maar ik kan geen screens maken omdat ik het spel op de PS2 heb.. :(

Delen op andere websites

Net zo iets is ook met een gebouw met een zwembad erachter, als je onder dat zwembad weet te komen zie je hetzelfde gebouw maar dan op de kop. Stelt simpelweg een spiegelbeeld voor. :7

Haha, ja dat is wel zo.

Maakt niet uit, ik heb het voor je bewezen. :7 Bovendien kun je ook gewoon een camera voor je tv houden. ;)

Delen op andere websites

Haha, ja dat is wel zo.

Maakt niet uit, ik heb het voor je bewezen. :7 Bovendien kun je ook gewoon een camera voor je tv houden. ;)

Haha, en daarvoor bedank ik je nogmaals! ;)

En ik kan inderdaad een camera voor het beeldscherm houden.

Maar ht is wel een stuk onduidelijker.

En inderdaad, dat ga ik gewoon de volgende keer doen. ;)

Dan heb je in ieder geval een bewijs, misschien een beetje onduidelijk!

Maar dat doet er dan niet toe. xd

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...