Jump to content

hoofdloze overvaller met shotgun


robinstoter

Recommended Posts

een tijd geleden was ik bezig met de missie Autocide waneer er iets vreemds gebeurde. in de misie moet je twee mensen in een bobcat sniperen, de bestuurder kon ik gewoon dood schieten alleen de tweede ging wat anders :puh:.

ik schoot de bijzitter zijn hoofd eraf en hij viel uit de auto, ik dacht nu de volgende lui. maar de hoofdloze overvaller stond weer op en kwam op mij af, gellukig kon ik hem makkelijk neerschieten maar het was wel een leipe bug:P.

ik weet niet of meer mensen dit soort bugs hebben gehad? als je er meer kent zet ze dan op deze forum.

ps: mijn naam is niet robin stoter dat is een oude vriend van mij

Link to comment
Delen op andere websites

een tijd geleden was ik bezig met de missie Autocide waneer er iets vreemds gebeurde. in de misie moet je twee mensen in een bobcat sniperen, de bestuurder kon ik gewoon dood schieten alleen de tweede ging wat anders :puh:.

ik schoot de bijzitter zijn hoofd eraf en hij viel uit de auto, ik dacht nu de volgende lui. maar de hoofdloze overvaller stond weer op en kwam op mij af, gellukig kon ik hem makkelijk neerschieten maar het was wel een leipe bug:P.

ik weet niet of meer mensen dit soort bugs hebben gehad? als je er meer kent zet ze dan op deze forum.

ps: mijn naam is niet robin stoter dat is een oude vriend van mij

Deze bug is voor mij vrij bekend. Ik heb het al meerdere malen gehoord. Zelf heb ik het ook een aantal keer meegemaakt. Ook in multiplayer gebeurt het veel. Vaak als ik op een persoon zijn hoofd schiet met een geweer. Gebeurt er niks vreemds. Maar soms, bij een lag ofzo, vliegt zijn hoofd er af en loopt hij gewoon verder.

Link to comment
Delen op andere websites

een tijd geleden was ik bezig met de missie Autocide waneer er iets vreemds gebeurde. in de misie moet je twee mensen in een bobcat sniperen, de bestuurder kon ik gewoon dood schieten alleen de tweede ging wat anders :puh:.

ik schoot de bijzitter zijn hoofd eraf en hij viel uit de auto, ik dacht nu de volgende lui. maar de hoofdloze overvaller stond weer op en kwam op mij af, gellukig kon ik hem makkelijk neerschieten maar het was wel een leipe bug:P.

ik weet niet of meer mensen dit soort bugs hebben gehad? als je er meer kent zet ze dan op deze forum.

ps: mijn naam is niet robin stoter dat is een oude vriend van mij

Mij nog nooit gebeurt, wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...