Mini Me Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Weet iemand de carlist van gta 4 soms? Reageren
analyzer Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 dr zit me zekerheid alleen nog maar ne stallion in denkek Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Aangezien gta IV nog niet uit is kan je niet weten welke voertuigen er allemaal in zitten. Hier staat er een lijstje met wat voertuigen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Dat krijg je pas te zien op 29 april en dan duurt het nog wel 2 maanden of zo totdat op wikigta alle voertuigen staan met plaatjes. Reageren
-IV- Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Op GTA4.net staat ook een lijst met verschillende voertuigen met eventuele namen! Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Aangezien gta IV nog niet uit is kan je niet weten welke voertuigen er allemaal in zitten. Hier staat er een lijstje met wat voertuigen. Hé, er zijn 2 verschillende taxi's. Je kunt later dus 1 van de 2 taxibedrijven overnemen? Ik hoop dat er nieuwe auto's in komen. Reageren
-IV- Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Aangezien gta IV nog niet uit is kan je niet weten welke voertuigen er allemaal in zitten. Hier staat er een lijstje met wat voertuigen. Hé, er zijn 2 verschillende taxi's. Je kunt later dus 1 van de 2 taxibedrijven overnemen? Ik hoop dat er nieuwe auto's in komen. Goede vraag! Het zou wel leuk zijn moest er concurentie zijn tussen verschillende taxi bedrijven, tussen verschillende modellen mischien dan. Nieuwe auto's komen er zeker en vast in! Reageren
js007 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 stallilon, blistar en voodoo weet ik zeker Reageren
PSVer Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 stallilon, blistar en voodooweet ik zeker Ik weet ook zeker dat er meer komen Wacht gewoon rustig af of kijk al op gta4.net Reageren
js007 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 stallilon, blistar en voodooweet ik zeker Ik weet ook zeker dat er meer komen Wacht gewoon rustig af of kijk al op gta4.net de voodoo en de blista heb ik gevonden in de 3de trailer ze lijken er sprekend op Reageren
Adren4Line Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Zeker is dat de Comet er ook inzit Reageren
Joriz Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Zie WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29 Daar staan bijna alle voertuigen die we in de screenshots en trailers hebben gevonden. Reageren
js007 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Zie WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_%28GTA_IV%29Daar staan bijna alle voertuigen die we in de screenshots en trailers hebben gevonden. ik zie de blista en de voodoo niet Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik zie de blista en de voodoo niet Heb jij die in de trailers/screenschots gezien met een naam. Zo ja dan post AUB de screen omdat ik denk dat dit bulshit is dat jij die hebt gezien maar de rest niet. Reageren
js007 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 ik zie de blista en de voodoo niet Heb jij die in de trailers/screenschots gezien met een naam. Zo ja dan post AUB de screen omdat ik denk dat dit bulshit is dat jij die hebt gezien maar de rest niet. oke ik maak 2 screens een voodoo ( het lijkt er toch op, lowrider ) hij rijd achter niko en een blista Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.