Jump to content

GTA Movie stond in de planning..


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Het schijnt zo te zijn dat er een GTA Film in de planning stond. De film moest gaan over de Grand Theft Auto Serie. Afgelopen lente Zou de film al in een gevorderd stadium zitten, maar door het niet afronden van afspraken zou deze film zijn afgeketst.

Bron: Klikken

Reactie..

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Gast (87.211.102.xxx) op 05-02-2008 om 16:58

hahah Eminem Kut Fop-Neger hij is gewoon psygologisch niet goed in zn hoofd net zn weirdo muziek

Dit word eronder gezegt :schater:

Ben ik het wel mee eens, maar ik denk niet dat er een redelijke film over een Game-reeks gemaakt kan worden.

Lijkt mij onzinnig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is toch al bekend? Maar het ging nier door omdat Jackie Thompson weer kwam met z'n domme reactie dat het verboden is?

Wat? Nee er stond in dat TakeTwo niet ''de'' juiste afspraken kon maken met de studio.

Ik hoef ook geen Grand Theft Autof film. Ik heb liever gewoon de game, niet dat ze opeens aankomen met een film dat de hele serie (kan) verpesten..

Ik ben iemand die van GTAGames houdt, niet van GTAMovies (ookal heb ik er nog nooit eentje gezien, het klinkt gewoon niet best)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al heel vaak geruchten geweest over een mogelijk nieuwe Grand Theft Auto film. Deze geruchten zijn er al jaren.

Echter is er nooit een officieel persbericht geweest dat deze film er ook zou komen.

De film Grand Theft Auto is echter wel al lang gemaakt in 1977

Hier de trailer:

Zeker de moeite waard om te kijken al heeft deze film zo goed als niks met het spel te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft in de persoon van Dan Houser verklaard dat er geen plannen meer zijn voor een GTA-film. Deze geruchten staken de kop op op het moment dat de rapper Eminem genoemd werd als mogelijke hoofdpersoon, maar Rockstar heeft nu duidelijk gemaakt dat een film er niet inzit.

Dan Houser:

"Some movie producers were trying to put something together to entice us to make a movie, as studios and production teams frequently have done in the past. This proposal was no more interesting than the numerous others we receive. We never entertained proceeding with the project. Rockstar was not involved in this project in any way, shape or form. It is not something we are currently interested in."

Bron: http://www.gamersnet.nl/nieuws/200802/geru...film_ontkracht/

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik denk niet dat Marshall Mathers a.k.a. Eminem geïnteresseerd is in een hoofdrol in zo'n gewelddadige film. Kwestie van zijn imago een beetje hoog te houden. En als er een GTA film zou komen gaat die Jack Thompson vast helemaal uit z'n dak. :')

Link to comment
Delen op andere websites

ehmm,

was VC niet een beetje veel lijken op de film Scarface, en SA op Boyz 'n The Hood?

Lijkt eerder dat de spellen op films lijken.

Gta film zou ik niet gaan kijken, gta moeten spellen blijven, geen films :N

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...