Jump to content

GTA Movie stond in de planning..


Kai-ShockWave

Recommended Posts

ehmm,

was VC niet een beetje veel lijken op de film Scarface, en SA op Boyz 'n The Hood?

Lijkt eerder dat de spellen op films lijken.

Gta film zou ik niet gaan kijken, gta moeten spellen blijven, geen films :N

Greetz

En III?

Link to comment
Delen op andere websites

ehmm,

was VC niet een beetje veel lijken op de film Scarface, en SA op Boyz 'n The Hood?

Lijkt eerder dat de spellen op films lijken.

Gta film zou ik niet gaan kijken, gta moeten spellen blijven, geen films :N

Greetz

En III?

Weet ik niet, heb weinig GTA III gespeelt,

Link to comment
Delen op andere websites

Het gerucht schijnt hier vandaan te komen, maar deze blog is niet in staat betrouwbare bronnen te geven. Rockstars reactie staat er in een update onder.

Dat veel filmproducenten graag de filmrechten van GTA in handen willen krijgen is niet zo verwonderlijk, maar ik geloof niet dat er ooit een GTA-film in een vergevorderd stadium is geweest. Rockstar Games is -gelukkig- even nuchter over het maken van een GTA-film als Valve over het maken van een Half-Life-film.

Sam Houser heeft zich al eerder uitgesproken over onder andere film als medium naast games in een interview over GTA San Andreas:

The beauty of working in games is that you're not held back by a fixed medium. If you look at TV, or movies, or music, it's completely static, but with games we get to see the medium evolve.
Link to comment
Delen op andere websites

"Some movie producers were trying to put something together to entice us to make a movie, as studios and production teams frequently have done in the past. This proposal was no more interesting than the numerous others we receive. We never entertained proceeding with the project. Rockstar was not involved in this project in any way, shape or form. It is not something we are currently interested in."

Het verhaal is al ontkracht. Ze waren niet van plan om een GTA Film te maken.

Bron: Klikken!

Link to comment
Delen op andere websites

"Some movie producers were trying to put something together to entice us to make a movie, as studios and production teams frequently have done in the past. This proposal was no more interesting than the numerous others we receive. We never entertained proceeding with the project. Rockstar was not involved in this project in any way, shape or form. It is not something we are currently interested in."

Het verhaal is al ontkracht. Ze waren niet van plan om een GTA Film te maken.

Bron: Klikken!

waarom doen ze dat nu realiseren ze dan niet dat er heel veel gta fans zijn en dat er daar veel geld mee te verdienen is :bonk:

er is zeker wel een goede reden (hoop ik !) :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...