Jump to content

de grote console verkiezing !

console verkiezing !!!!!!!!!!!!!  

13 leden hebben gestemd

1. 1. welke console vindt je het best

• nintendo wii
      0
    • ps3
      11
    • nintendo DS
      0
    • xbox 360
      2
    • psp
      0
    • ps2
      0
  2. 2. en welke console suckt !!!!!!!!

• nintendo wii
      2
    • ps3
      0
    • nintendo DS
      3
    • xbox 360
      7
    • psp
      1
    • ps2
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

en geef graag een beetje uitleg en welke console kan je niet af ?

Bewerkt: door gtafreak_124
Geplaatst:
en geef graag een beetje uitleg en welke console kan je niet af ?

Hier zijn al heel veel topics over, hier vind je er een paar.

Zelf ga ik wederom voor de PS3, omdat dat gewoon de beste is qua games, gratis internet, bluray, erg veel geheugen, goede exclusives (waarvan er nog een hoop gereleased moeten worden, en in de toekomst komen er nog erg veel functies zoals Home, Play TV, en dingen die je PS3 nog beter verbinden met je PSP. De prijs is nu misschien wat hoog, maar je krijgt er erg veel voor terug, en bij de '360 betaal je gewoon doro als je een Live abbonement neemt. Verder vind ik niet 1 console echt heel slecht, maar als ik moet kiezen dan ga ik voor de DS.

Geplaatst:

Leuke topic. Ik ga maar is beginnen wat ik heb gekozen.

Beste console:Xbox360 Er komen goede games op uit. Leuke functie om punten te krijgen. Mooie graphics met mooie effecten en geluid. De controller is fijn. Jammer dat online geld kost maar daar heb ik wel voor over. :)

Slechste console:Nintendo Wii Ik weet niet maar ik ben nooit Nintendo-fan geweest. Vertel mij is waarom mensen voor de Wii hebtben gekozen? Ik snap het niet. Allemaal kinderspelletjes. Heel slechte graphics. Het lijkt wel de Eyetoy voor de PS2.. De enige pluspunt is toch wel de prijs... Maar die boeit me niet. Sorry voor de 11 miljoen mensen die een Wii hebben en ook Nintendo fan zijn :(

Geplaatst:

Hier is een heel mooi topic te vinden over consoles. Daar kun je eventueel verder discussiëren. ;)

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...