karakan55 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Hallo weet iemand misschien de .txd naam van de printworks? alvast bedankt Reageren
Bradley H. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) pw_printworks.txd maar weet het niet zeker... {edir} ik had het fout sorry Bewerkt: 23 januari 2005 door bradley1990 Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Je kan het beste de m00mapper (Een programma waarmee je objecten in VC kan plaasten) downloaden van GTAGames, in de m00mapper moet je Little Haiti laden omdat printworks daarin staat. Vervolgens klik je dubbel op het gebouw van printworks. Nu klik je boven in de m00mapper op texture display en kan je de naam zo aflezen. Als je je het 1x goed leert zal het je later uren tijd besparen omdat je nooit meer hoeft te zoeken. Reageren
karakan55 Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 bedankt ik heb hem Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Graag gedaan bij mij doet hij dat niet, hoe vaak ik er ook op klik... :angry: wat doe ik dan fout ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Stuur ff een screen of geef wat meer informatie want zo kunnen wij je natuurlijk niet helpen. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 (bewerkt) Stuur ff een screen of geef wat meer informatie want zo kunnen wij je natuurlijk niet helpen. okeey ik heb pics gemaakt, het probleem is gewoon als ik wat aan klik en tegelijkertijd bij het labeltje IMG ben komt hij niet naar voren,,, http://www.geocities.com/mijnwereld/moomapper1.JPG http://www.geocities.com/mijnwereld/moomapper2.JPG ze zijn wel een beetje onduidelijk sorry... Bewerkt: 28 januari 2005 door bradley1990 Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Zorg dat je in de m00mapper weer dezelfde toestand hebt als op die 2e screen. Dan klik je boven op de knop Texture Display en dan krijg je toch gewoon de naam van de textuur de zien zoals hier: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 thanx eclipse, ik dacht eeerst dat je iets anders bedoelde maar nu snap ik hem, :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.