gtafreak_124 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 bij de eerste missie van die persoon die op dat eiland woont in zijn mansion (bn de naam vergeten van die persoon) moet je die missie doen in downtown waar je al die agenten moet doodschieten maar die lukt me maar niet iemand tips ? Reageren
Arthis Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 bij de eerste missie van die persoon die op dat eiland woont in zijn mansion (bn de naam vergeten van die persoon)moet je die missie doen in downtown waar je al die agenten moet doodschieten maar die lukt me maar niet iemand tips ? Ik heb geen VCS kennis, maar ik kan je wel aanraden om eens op deze pagina van Wiki te kijken Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 bij de eerste missie van die persoon die op dat eiland woont in zijn mansion (bn de naam vergeten van die persoon)moet je die missie doen in downtown waar je al die agenten moet doodschieten maar die lukt me maar niet iemand tips ? Ik heb geen VCS kennis, maar ik kan je wel aanraden om eens op deze pagina van Wiki te kijken bedankt Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Heej, het zou een stuk handiger zijn als je de missie-naam vermeld. Aangezien je aangeeft dat het 1 van de eerste missies op het Oostelijke eiland is, moet het een missie zijn van de Mendez Brothers of Lance Vance. De eerste missie kan het niet zijn want daar vermoord je zombies voor een filmopname. En volgens mij heb jij het over politie agenten. Ik denk dus dat je de missie 'the mugshot, longshot' bedoelt. In deze missie moet je foto's nemen van Jerry Martinez samen met de DEA. Het eerste lastige punt aan deze missie is het maken van een 'goede' foto. Bij de eerste foto moet je een foto nemen van Martinez samen met een DEA agent in een auto. Zoom goed in op de gezichten van de 2. De gezichten moeten duidelijk in het midden zitten. Inzoomen doe je met . Neem dan een goede foto met . Na een goede foto genomen te hebben zullen ze wegrijden richting de haven. Je moet ze volgen. Let wel op dat je niet te dicht bij hun in de buurt komt. Aangekomen bij de haven zullen ze op een boot staan. Je moet nu een fot nemen van Martinez. Nu zul je weg moeten komen van de politie. Want je hebt een 4 ster wanted level. Neem de PCJ-600 of VCPD Cheetah. Ik raad je de PCJ-600 aan omdat de VCPD Cheetah niet spray able is. Rij nu richting een Pay 'n Spray. Je moet richting het huis van Lance Vance. Daarna moet je naar de printworks in Little Haïti. Mission Passed En het is trouwens belangrijk dat wat je moet fotograferen zich in het midden van de foto bevind. Mvg, GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.