Little Mister Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik had een mod gedownload GTA: Dopewars. Alleen dat is gemaakt van een lege .scm. Dus ik wou wat scripts erbij toevoegen zoals je kleren en wardrobe. Ik heb een aantal keren geprobeerd om het te laten werken maar ik heb nu geen idee meer hoe ik dat nou kan laten werken. Ik dacht, ik zet de script van Clothes en Wardrobe erbij, maar dat is fout denk ik. Het moet toch mogelijk zijn? Als iemand me hiermee kan helpen, graag. main_dopewars.txt main_bewerkt.txt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Logisch dat dit niet werkt, aangezien "main_bewerkt.txt" in SannyBuilder is geschreven, met dus ook de taal van SannyBuilder, en "main_dopewars.txt" in MissionBuilder. Die kan je niet door elkaar gebruiken. Ik kan je echter niet helpen om het te veranderen. Het veranderen van een mod is alleen toegestaan voor eigen gebruik. Als ik hem verander mag ik hem niet verspreiden en dus niet aan jou geven. Je zult dit óf zelf moeten doen, óf toestemming moeten vragen aan de maker van de mod... Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik denk niet dat het een ramp is dat je hem voor mij veranderd hoor... Ik kan trouwens de maker ervan ook niet bereiken omdat hij niet meer actief is en ik geen e-mail adres van hem heb. Maar is het trouwens goed hoe ik het heb gedaan? Bewerkt: 6 februari 2008 door Little Mister Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Misschien is het geen ramp, maar ik ga niet iets doen wat tegen de wet is... Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dus ga ik niet verder komen want zoals ik zei ik kan het niet vragen. Als je het zou veranderen en aan mij zou sturen doe je er niemand kwaad mee. Maar ok, als je het niet wilt, best. Maar kan je niet uitleggen hoe ik dan zegmaar van scripts van de originele .scm naar de .scm van dopewars kan overzetten zonder het spel te laten crashen? Ik wil het best zelf doen als jij het uitlegt hoe ik het moet doen. Als je dat wilt teminste. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als je me wat meer uitleg geeft over wat de mod inhoud... Misschien kan je het als aparte thread maken, maar het is ook mogelijk dat je de rest van de missies niet meer kan spelen... Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=259847 Het maakt me niet uit dat ik geen missies meer kan spelen. Maar wat ik zegmaar wil is dat je je kleren weer kan veranderen, eten kan kopen enz enz. Die scripts wil ik dus overzetten naar de mod. Reageren
Little Mister Geplaatst: 14 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Als iemand het mij nog zou kunnen uitleggen?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.