Gangsta-CJ Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 heyo ik heb samen met een vriend een stuntfimpje voor vice city gemaakt. als dit de verkeerde plaats is sorry dan. let niet op mn accountnaam het is de youtube-accountnaam vn men maat: http://nl.youtube.com/watch?v=RwpwmIirOao rates en comments please ps: mss is het een idee voor iedereen om zijn stuntfilmkes hier te zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Nou, er zou normaal een gepind topic moeten staan.... Nouja, mooi filmpje btw, wel saai en amateursisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Nou, er zou normaal een gepind topic moeten staan....Nouja, mooi filmpje btw, wel saai en amateursisch. wat zou er dan aan moeten veranderd worden? btw mijn vriend deed de montage.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Leuk! Misschien kun je met politie achter je aan stunts doen, dat is awesome ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Mwoah sorry dat ik het moet zeggen, maar eerlijk gezegd vond ik het grootste deel van de stunts vrij simpel en onorigineel. Er zaten wel een paar leuke tussen hoor, maar ik denk dat de kijker toch meer het idee moet hebben van "hoe doet ie dat!??". Dit miste ik hier een klein beetje. Niet dat ik heel negatief wil zijn, ik zou gewoon wat langer doorgaan en dan echt de beste eruit zoeken om te gebruiken. Oh en verander de muziek aub een volgende keer (Maar da's een kwestie van persoonlijke smaak ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Er staat: ´No cheats&mods movie´ maar ik heb er toch een paar gezien. 1. een gemodde motor op ´1:04´ 2. een gemodde auto op ´0:24´ 3. een taxi met gemodde bumpers op ´1:36´ Bewerkt: 6 februari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lorenzo gta Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Er staat: ´No cheats&mods movie´ maar ik heb er toch een paar gezien.1. een gemodde motor op ´1:04´ 2. een gemodde auto op ´0:24´ 3. een taxi met gemodde bumpers op ´1:36´ dat wou ik net zeggen toen ik het filmpje bekeek... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 ohjdie mods waren we vergeten btw ik surf nu op mijn gloednieuwe ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 ohjdie mods waren we vergeten btw ik surf nu op mijn gloednieuwe ps3 En like die mod met het coureurkostuum..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 ohjdie mods waren we vergeten btw ik surf nu op mijn gloednieuwe ps3 En like die mod met het coureurkostuum..? dat is geen mod maar een skin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 ohjdie mods waren we vergeten btw ik surf nu op mijn gloednieuwe ps3 En like die mod met het coureurkostuum..? dat is geen mod maar een skin En een skin download je op een.... modsite natuurlijk. Maar deze stunts zijn ECHT Té gemakkelijk... Doe wat moeilijkere stunts met Dodo's mss? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 heyoik heb samen met een vriend een stuntfimpje voor vice city gemaakt. als dit de verkeerde plaats is sorry dan. let niet op mn accountnaam het is de youtube-accountnaam vn men maat: http://nl.youtube.com/watch?v=RwpwmIirOao rates en comments please ps: mss is het een idee voor iedereen om zijn stuntfilmkes hier te zetten? mooi filmpje je hebt er 2 vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 heyoik heb samen met een vriend een stuntfimpje voor vice city gemaakt. als dit de verkeerde plaats is sorry dan. let niet op mn accountnaam het is de youtube-accountnaam vn men maat: http://nl.youtube.com/watch?v=RwpwmIirOao rates en comments please ps: mss is het een idee voor iedereen om zijn stuntfilmkes hier te zetten? mooi filmpje je hebt er 2 vergeten Wat bedoel je daarmee? dat hij 2 stunt's is vergeten? dat klopt dan niet helemaal want hij doet de stunts die hij zelf wilt en mischien kent hij die 2 nog niet mischien zijn er wel 3? Oke leuk filmpje best grappig van dat snelle ronddraaien ik heb VC niet meer die werkt niet meer helaas anders zou ik ze zeker uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 heyoik heb samen met een vriend een stuntfimpje voor vice city gemaakt. als dit de verkeerde plaats is sorry dan. let niet op mn accountnaam het is de youtube-accountnaam vn men maat: http://nl.youtube.com/watch?v=RwpwmIirOao rates en comments please ps: mss is het een idee voor iedereen om zijn stuntfilmkes hier te zetten? mooi filmpje je hebt er 2 vergeten Wat bedoel je daarmee? dat hij 2 stunt's is vergeten? dat klopt dan niet helemaal want hij doet de stunts die hij zelf wilt en mischien kent hij die 2 nog niet mischien zijn er wel 3? Oke leuk filmpje best grappig van dat snelle ronddraaien ik heb VC niet meer die werkt niet meer helaas anders zou ik ze zeker uitproberen 2 ook leuke stunts mischien een idee voor een volgend filmpje in het gebied van de rode cirkel valt er goet te stunten de blauwe pijlen staan voor de stuntplaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.