Jump to content

vliegveld


js007

Recommended Posts

aangezien er geen vliegtuigen gaan zitten in IV zal er dan een vliegveld in zitten ?

( gta III vliegveld , dodo / vice city vliegveld , helikopter en skimmer /san andreas , vliegtuigen /libety city stories , twijfeleval/ vice city stories , vliegtuig )

er zou wel kunnen een minnie vliegveld kunnen inziten voor de helies

antwoord ^_^

edit : nu weet iedereen wel dat er een groot vliegveld gaat in LC zitten

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • js007

    9

  • studio dewolf

    4

  • Kai-ShockWave

    4

  • pilot

    3

Het vliegveld in IV heet Francis International Airport. Ja dat is het zelfde als in III en LCS. Als het in Liberty City afspeeld dan moeten er toch wat dingen van de vorige delen bijkomen. Het zal dus echt niet zo groot zijn als Francis International Airport en Escobar International Airport samen. Ik denk dat het ongeveer even groot word als 1 vliegveld van San Andreas maar niet groter omdat er geen vliegtuigen zijn. Wel kun je met een heli bijna overal landen (dus op bijna elk dak).

Link to comment
Delen op andere websites

Het vliegveld in IV heet Francis International Airport. Ja dat is het zelfde als in III en LCS. Als het in Liberty City afspeeld dan moeten er toch wat dingen van de vorige delen bijkomen. Het zal dus echt niet zo groot zijn als Francis International Airport en Escobar International Airport samen. Ik denk dat het ongeveer even groot word als 1 vliegveld van San Andreas maar niet groter omdat er geen vliegtuigen zijn. Wel kun je met een heli bijna overal landen (dus op bijna elk dak).

het is zeer waarschijnlijk dat het vliegveld in IV dezelfde naam draagt zoals in gta3

de stad heeft ook dezelfde naam , en liberty tree ( de krant ), de winkets en fastfoodrestauranst ook , er zullen veel namen terugkomen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel een vliegveld. Er zullen dan ook ongetwijfeld missies aan vast zitten :puh:

Boven jou is al gezegd dat er een vliegveld ik kwam dus dit was onnodig.

Ik heb een beetje zitten werken net ( Binnen 5 minuten klaar :puh: ) En dit ik ervan gemaakt. Ik denk dat er zo uit gaat zien:

naamloostx6.png

Die lijnen zijn de wegen van het vliegveld (Sommige stukken uitgebreid)

Dat open rondje, daar word het vliegveld uitgebreid. Dus meer plaats waar viegtuigen kunnen staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel een vliegveld. Er zullen dan ook ongetwijfeld missies aan vast zitten :puh:

Boven jou is al gezegd dat er een vliegveld ik kwam dus dit was onnodig.

Ik heb een beetje zitten werken net ( Binnen 5 minuten klaar :puh: ) En dit ik ervan gemaakt. Ik denk dat er zo uit gaat zien:

naamloostx6.png

Die lijnen zijn de wegen van het vliegveld (Sommige stukken uitgebreid)

Dat open rondje, daar word het vliegveld uitgebreid. Dus meer plaats waar viegtuigen kunnen staan :)

Oude Francis International Airport :puh: .

Volgens mij stond er in een van die bladen dat de luchthaven Francis International Airport heet en dat het gebaseerd is op John F Kennedy International Airport(JFK). Er zullen waarschijnlijk wel vliegtuigen landen op de luchthaven, net zoals vorige Gta's, maar je kan er niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel een vliegveld. Er zullen dan ook ongetwijfeld missies aan vast zitten :puh:

Boven jou is al gezegd dat er een vliegveld ik kwam dus dit was onnodig.

Ik heb een beetje zitten werken net ( Binnen 5 minuten klaar :puh: ) En dit ik ervan gemaakt. Ik denk dat er zo uit gaat zien:

{plaatje}

Die lijnen zijn de wegen van het vliegveld (Sommige stukken uitgebreid)

Dat open rondje, daar word het vliegveld uitgebreid. Dus meer plaats waar viegtuigen kunnen staan :)

Oude Francis International Airport :puh: .

Volgens mij stond er in een van die bladen dat de luchthaven Francis International Airport heet en dat het gebaseerd is op John F Kennedy International Airport(JFK). Er zullen waarschijnlijk wel vliegtuigen landen op de luchthaven, net zoals vorige Gta's, maar je kan er niet in.

Dat er vliegtuigen landen en opstijgen heb jij correct, dat is namelijk weer zo, alleen kun je er niet in, wat dus zeer balen is.

Het zou trouwens ook realistisch zijn als je niet zomaar op dat vliegveld kan komen, dus dat je net zoals bij San Andeas een vliegbreffet moet hebben ofzo. Maar omdat je niet kan vliegen alleen met helicopters verwacht ik dat daar dit keer wel weer wat anders op is bedacht.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel een vliegveld. Er zullen dan ook ongetwijfeld missies aan vast zitten :puh:

Boven jou is al gezegd dat er een vliegveld ik kwam dus dit was onnodig.

Ik heb een beetje zitten werken net ( Binnen 5 minuten klaar :puh: ) En dit ik ervan gemaakt. Ik denk dat er zo uit gaat zien:

naamloostx6.png

Die lijnen zijn de wegen van het vliegveld (Sommige stukken uitgebreid)

Dat open rondje, daar word het vliegveld uitgebreid. Dus meer plaats waar viegtuigen kunnen staan :)

Oude Francis International Airport :puh: .

Volgens mij stond er in een van die bladen dat de luchthaven Francis International Airport heet en dat het gebaseerd is op John F Kennedy International Airport(JFK). Er zullen waarschijnlijk wel vliegtuigen landen op de luchthaven, net zoals vorige Gta's, maar je kan er niet in.

Uiteindelijk kan je natuurlijk met een helikopter altijd op het vliegveld komen. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen waarschijnlijk wel vliegtuigen landen op de luchthaven, net zoals vorige Gta's, maar je kan er niet in.

Dat er vliegtuigen landen en opstijgen heb jij correct, dat is namelijk weer zo, alleen kun je er niet in, wat dus zeer balen is.

Maar als er vliegtuigen opstijgen, kun je iets boven een vliegtuig uit een helicopter springen of er een auto voorzetten en op de vleugel landen en meevliegen.

Zo kon je ook in VCS

Waarschijnlijk maken ze de vliegtuigen niet net als in gta 3 zo dat je er door heen kon lopen want dat was erg onrealistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...