fran Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als ik de mods heb geistaleerd (met modmanager) en ik kom op de plaats waar de auto zou moeten staan, krijg ik de melding: Unhandled exeption en nog een code, te zien... kan er iemand mij helpen? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dan is het voertuig niet goed geïnstalleerd. Zet hem terug en probeer het opnieuw, of probeer het handmatig. Dan weet je zeker dat alles goed gaat. Reageren
fran Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ik heb het al verschillende keren geprobeert met verschillende auto's en ook al met een ander programma (mod installer) en het probleem is altijd hetzelfde, ik zal het manueel proberen maar ik zou niet wete hoedat moet. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ik heb het al verschillende keren geprobeert met verschillende auto's en ook al met een ander programma (mod installer) en het probleem is altijd hetzelfde, ik zal het manueel proberen maar ik zou niet wete hoedat moet. Je doet dit met een programma, genaamd IMG Tool. Hiermee kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Data ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je meot doen Download IMG Tool Handleiding IMG Tool Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ik krijg de laatste tijd die error dus ook soms onder het spelen.. geen mods of iets anders.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.