lorrefcb Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik heb een vraagje bij Zoo Tycoon DS Wanneer je het spel speelt, en dieren in de hekken zet, rosten die na een tijdje en breken die af, zodat de dieren ontsnappen. Weet iemand hier tips ofzo om dit niet meer tegen te komen? Reageren
moechy Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dit zal blijven gebeuren tenzij je ze regelmatig vervangr Reageren
lorrefcb Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Dit zal blijven gebeuren tenzij je ze regelmatig vervangr Dus je moet dan altijd de dieren overplaatsen naar andre kooien om zo de oude te vervangen Reageren
lorrefcb Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Ik heb een vraagje bij Zoo Tycoon DSWanneer je het spel speelt, en dieren in de hekken zet, rosten die na een tijdje en breken die af, zodat de dieren ontsnappen. Weet iemand hier tips ofzo om dit niet meer tegen te komen? Nee, ik heb het gevonden, je moet een persoon aanstellen en die repareert de hekken dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.