Jump to content

tips please mike toronto of zo iets

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag ik heb het spel op ps2 en op computer bij ps2 heb ik die missie van dat mike torronto op het airport zit maar ik mag hem niet dooden en alles ik niet schiet schiet die ene in het blauwe trui en dan wod hij zelf vermoord :S tips please

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een vraag ik heb het spel op ps2 en op computer bij ps2 heb ik die missie van dat mike torronto op het airport zit maar ik mag hem niet dooden en alles ik niet schiet schiet die ene in het blauwe trui en dan wod hij zelf vermoord :S tips please

Het is in de missie Mike Toreno niet de bedoeling om Mike Toreno te vermoorden, maar om hem te reden uit de handen van een vijandelijke gang. Wanneer je het signaal van zijn mobiel hebt opgespoord, dat op de luchthaven moet je alle motoren uitschakelen en vervolgens de bestuurder van het busje. Schiet het busje niet kapot voor Mike Toreno zich in een cutscene laat zien. Wanneer dit gebeurd is moet je met T-Bone en Mike het busje kapot schieten. Nu moet je van de luchthaven ontsnappen door middel van een Limousine die in de buurt geparkeerd staat. Laat de wagen sprayen bij de Pay 'N Spray en rijd terug naar Jizzy's club om de missie te voltooien.

Handige link: WikiGTA

Edit: Hieronder -> Dat is natuurlijk ook mogelijk. :) Iets wat ik helemaal over het hoofd heb gezien.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
Ik heb een vraag. Ik heb het spel op de ps2 en op de computer. Op de ps2 versie ben ik bij die missie dat Mike Toreno op het vliegveld zit (Mike Toreno), maar ik mag hem niet doden. Als ik niet schiet, schiet die ene in z'n blauwe trui (T-Bone Mendez) en dan wordt hij zelf vermoord :S Heeft er iemand tips?

Je hebt waarschijnlijk de riot cheat gebruikt. Hierdoor is het mogelijk dat je de missie niet kan voltooien. Dat gebeurt overigens ook in de missie Madd Dogg.

Geplaatst:

ik weet niet of ik die code heb gedaan maar ok bedankt alle 2 ik ga het nu probeeren van de 8 keer

mission passed 7000 $ +respect :D tnx

Geplaatst: (bewerkt)
Je hebt waarschijnlijk de riot cheat gebruikt. Hierdoor is het mogelijk dat je de missie niet kan voltooien. Dat gebeurt overigens ook in de missie Madd Dogg.

Heej,

Ik denk juist dat je de cheat 'nooit mee wanted level' bedoelt.

Daardoor zal je na het verlaten van het vliegveld geen wanted level hebben.

De marker bij Pleasure Domes zal er ook niet gelijk verschijnen.

Je moet hier even op wachten wat volgens mij best wel even kan duren.

Het kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit.

Mvg, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Ja, dat is inderdaad ook waar. :Y Als je de Never Wanted cheat aan hebt staan, kan je de missie niet halen. Je moet 'm eerst uitzetten voor dat je verder kan. Je moet namelijk door een grote rode marker rijden en dan krijg je 3 sterren (geen idee waarom je precies in die marker moet rijden).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...