lorrefcb Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Wat is het verschil tussen een Dvd-rw & een Dvd+rw?? Reageren
The Wizard Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Een dvd is een optische schijf van 12 cm doorsnede, die beschreven kan worden met digitale gegevens. De dvd is in te delen in de dvd-r en de dvd+r. Naast de dvd-r is er ook de dvd-rw. Deze heeft als voordeel dat de schijf weer gewist en opnieuw beschreven kan worden, in tegenstelling tot de dvd-r. Hopelijk is je vraag hier mee beandwoord Reageren
lorrefcb Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Een dvd is een optische schijf van 12 cm doorsnede, die beschreven kan worden met digitale gegevens. De dvd is in te delen in de dvd-r en de dvd+r. Naast de dvd-r is er ook de dvd-rw. Deze heeft als voordeel dat de schijf weer gewist en opnieuw beschreven kan worden, in tegenstelling tot de dvd-r.Hopelijk is je vraag hier mee beandwoord Nee, eigenlijk niet maar wat is het verschil tussen een DVD-RW en een DVD+RW? Reageren
The Wizard Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Op een dvd-rw kunnen de gebrande gegevens ook herschreven worden. Het verschil tussen een dvd-rw en een dvd+rw is echter de techniek. Een dvd+rw heeft modernere technieken om de data op te slaan en video op een dvd+rw kan ook rechtstreeks bewerkt worden op de computer. Een dvd-rw heeft weer als voordeel dat ze goedkoper zijn en in meer dvd-spelers af te spelen zijn. greetz The Wizard Reageren
lorrefcb Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Op een dvd-rw kunnen de gebrande gegevens ook herschreven worden. Het verschil tussen een dvd-rw en een dvd+rw is echter de techniek. Een dvd+rw heeft modernere technieken om de data op te slaan en video op een dvd+rw kan ook rechtstreeks bewerkt worden op de computer. Een dvd-rw heeft weer als voordeel dat ze goedkoper zijn en in meer dvd-spelers af te spelen zijn. greetz The Wizard Aja ok , ik heb dvd rw- Maar het probleem is ook, wanneer ik een film afspeel (met windows media player) en ik wil hem branden lukt het telkens niet, ie zegt altijd, plaats een lege schijf in... en de schijven zijn dus wel nog nieuw, dus ze zijn leeg. Kan u mij helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.