PSVer Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Het Grote Afspreek-Topic Dit is het afspreek topic. Hier kunnen we met elkaar afspreken. Maar wat heb je ervoor nodig?Grand Theft Auto San Andreas (PC) SA:MP Internet Hoe moet je SA:MP gebruiken?In dit topic kun je SA:MP downloaden. Instaleer het. Kom je er niet uit? Kijk dan naar deze uitleg.Hoe spreken we af?Je kan hier onder met elkaar afspreken. Maar vul wel even deze info in voordat je met elkaar afspreekt. Zo komt er geen rommel in dit topic.Gebruik dit als je een afspraak wilt maken [b][size=\"4\"]Afspraak maken[/size][/b] [b]Naam forum:[/b] [b]Naam SA:MP:[/b] [b]Server:[/b] [b]Datum en tijd:[/b] Gebruik dit als je mee wilt doen [b][size=\"4\"]Meedoen met afspraak van \'forumnaam van de afspraak maker\'[/b] [b]Naam forum:[/b] [b]Naam SA:MP:[/b] Ik hoop dat dit word gebruikt. Veel plezier en Let's Begin! Bewerkt: 6 februari 2008 door PSVer Reageren
Rivel Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Afspraak maken Naam forum:Rivel Naam SA:MP:[bE]Rivel Server:Las Venturas PlayGround Datum en tijd:7-02-08 10:00 Om gewoon wat rond te cruisen. Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Het Grote Afspreek-TopicDit is het afspreek topic. Hier kunnen we met elkaar afspreken. Maar wat heb je ervoor nodig? Grand Theft Auto San Andreas (PC) SA:MP Internet Hoe moet je SA:MP gebruiken? In dezedit topic kun je SA:MP downloaden. Instaleer het. Kom je er niet uit? Kijk dan naar deze uitleg. Hoe spreken we af? Je kan hier onder met elkaar afspreken. Maar vul wel even deze info in voordat je met elkaar afspreekt. Zo komt er geen rommel in dezedit topic. Gebruik dit als je een afspraak wilt maken [b][size="4"]Afspraak maken[/size][/b] [b]Naam forum:[/b] [b]Naam SA:MP:[/b] [b]Server:[/b] [b]Datum en tijd:[/b] Gebruik dit als je mee wilt doen [b][size="4"]Meedoen met afspraak van 'forumnaam van de afspraak maker'[/b] [b]Naam forum:[/b] [b]Naam SA:MP:[/b] Ik hoop dat dit word gebruikt. Veel plezier en Let's Begin! </div> 2 Opmerkingen: -Overal waar jij deze topic hebt staan moet dit topic zijn. -Is het niet makkelijker om er ook server adres bij te laten zetten? Reageren
WackoX Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Nee, dat mag niet want dan maak je reclame. je mag wel zeggen ''pm me voor ip'' Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Nee, dat mag niet want dan maak je reclame.je mag wel zeggen ''pm me voor ip'' Oke ik wist niet dat jullie dat als ''reclame'' beschouwen. Reageren
PSVer Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Bedankt voor de tips. Ik ga er even wat aan doen. Met die IP is wel handig. Maar dat kan beter met PM Reageren
Sandra Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Bedankt voor de tips. Ik ga er even wat aan doen.Met die IP is wel handig. Maar dat kan beter met PM Ip-adressen plaatsen mag ook niet op dit forum. Alleen via PB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.