MAD_STUNTER Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Hoe doen al die gasten dat? Salto's maken, dan vallen ze er af en stappen ze zo weer op in de lucht??? Wie kan mij helpen met stunten??? Greetz, T!me Reageren
Robienske Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Wat jij ziet is volgens mij een bug. Ik kan wel enkele truukjes vertellen. Bijvoorbeeld, je rijdt een eind vooruit, dan doe je snel pijltje achteruit + 9. Dan doe je een stoppie. Je kan ook weelies maken door te rijden en dan 6 in te drukken. Reageren
MAD_STUNTER Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Wat jij ziet is volgens mij een bug. Ik kan wel enkele truukjes vertellen. Bijvoorbeeld, je rijdt een eind vooruit, dan doe je snel pijltje achteruit + 9. Dan doe je een stoppie. Je kan ook weelies maken door te rijden en dan 6 in te drukken. Dat wist ik allang Reageren
TubS Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik kan saltoos (soort flips) , wheelie, stoppie, pjc grind en nog wat dingen, wil wel een keer wat laten zien en eventueel leren als je wilt, add me on msn of pb me maar voor een afspraak, me msn vind je in mijn profiel Reageren
RTS Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 ik kan saltoos (soort flips) , wheelie, stoppie, pjc grind en nog wat dingen, wil wel een keer wat laten zien en eventueel leren als je wilt, add me on msn of pb me maar voor een afspraak, me msn vind je in mijn profiel Stuntclans is een optie, TubS heeft het daar ook geleerd Hé Reageren
MAD_STUNTER Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 ik kan saltoos (soort flips) , wheelie, stoppie, pjc grind en nog wat dingen, wil wel een keer wat laten zien en eventueel leren als je wilt, add me on msn of pb me maar voor een afspraak, me msn vind je in mijn profiel Kep je toegevoegd:D Reageren
Furi0uz Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Ik snap wel wat je bedoeld, weet echter niet hoe ze het doen... Maar vind je dit echt een MTA vraag? :huh: ... Aangezien dit gewoon bij Single Player hoort imo... Reageren
TubS Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 hoe bedoel je furi stunten is toch mta Reageren
Furi0uz Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Stunten is gewoon Single Player lijkt me... Gezamenlijk stunten = MTA... Reageren
TubS Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 maar in single player kan ik het m niet leren en zijn er minder ramps Reageren
Furi0uz Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Daar bestaan mods voor Reageren
MAD_STUNTER Geplaatst: 26 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Daar bestaan mods voor Maar dan kan ik geen MTA meer spelen...want dan meot ik GTA VC opnieuw installeren... LOL! Greetz Reageren
TubS Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 jep furi, hij heeft een punt Reageren
Furi0uz Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 True... Maar stunten komt tog echt uit de Single Player ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.