Jump to content

Hulp nodig met stunten!!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe doen al die gasten dat? Salto's maken, dan vallen ze er af en stappen ze zo weer op in de lucht???

Wie kan mij helpen met stunten???

Greetz, T!me

Geplaatst:

Wat jij ziet is volgens mij een bug. Ik kan wel enkele truukjes vertellen. Bijvoorbeeld, je rijdt een eind vooruit, dan doe je snel pijltje achteruit + 9. Dan doe je een stoppie. Je kan ook weelies maken door te rijden en dan 6 in te drukken.

Geplaatst:
Wat jij ziet is volgens mij een bug. Ik kan wel enkele truukjes vertellen. Bijvoorbeeld, je rijdt een eind vooruit, dan doe je snel pijltje achteruit + 9. Dan doe je een stoppie. Je kan ook weelies maken door te rijden en dan 6 in te drukken.

Dat wist ik allang :puh:

Geplaatst:

ik kan saltoos (soort flips) , wheelie, stoppie, pjc grind en nog wat dingen, wil wel een keer wat laten zien en eventueel leren als je wilt, add me on msn of pb me maar voor een afspraak, me msn vind je in mijn profiel

Geplaatst:
ik kan saltoos (soort flips) , wheelie, stoppie, pjc grind en nog wat dingen, wil wel een keer wat laten zien en eventueel leren als je wilt, add me on msn of pb me maar voor een afspraak, me msn vind je in mijn profiel

Stuntclans is een optie, TubS heeft het daar ook geleerd Hé ;)

Geplaatst:

Kep je toegevoegd:D

Geplaatst:

Ik snap wel wat je bedoeld, weet echter niet hoe ze het doen...

Maar vind je dit echt een MTA vraag? :huh: ...

Aangezien dit gewoon bij Single Player hoort imo...

Geplaatst:
Daar bestaan mods voor ;)

Maar dan kan ik geen MTA meer spelen...want dan meot ik GTA VC opnieuw installeren...

LOL!

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...