Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik heb een vraag over de hot dog kraam. Ik was bezig met de map editor en toen heb ik het in de game gezet. Nu ben ik dus aan het spelen en ik loop langs al die kraampjes. Maar ik word maar niet dik! (ik wil graag een hartaanval krijgen ) Maar ik word maar niet dik! hoe kan dit.? Aan De Moderator= PS: Titel Moet zijn: Word Maar niet dik! Hieronder: Maar Ik wil graag de kraampjes gebruiken:D Unmountable Tijmen Bewerkt: 6 februari 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Een hotdog geeft maar een heel klein percentage vet bij. Ga gewoon naar een Pizza Stack of zo en eet daar elf vette maaltijden (niet meer, anders ga je overgeven en ben je al het vet weer kwijt). Dan sla je op en ga je weer elf maaltijden eten, etc. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Nou Weet Ik waardoor het komt! Ik Zat maar te eten en te eten maar ik werd niet dikker, ik ging een savehouse binnen en toen zag ik er dik uit. Maar normaal hoor ik toch te eten en dan dikker te worden zonder naar binnen te gaan? Unmountable Tijmen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Tsja dat is een bug in GTA San Andreas, hopelijk is dat in GTA IV verholpen dat soort dingen. Ik raad je trouwens aan niet meer dan 10 maaltijden te eten achter elkaar, anders kotst Carl het uit. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) Nou Weet Ik waardoor het komt!Ik Zat maar te eten en te eten maar ik werd niet dikker, ik ging een savehouse binnen en toen zag ik er dik uit. Maar normaal hoor ik toch te eten en dan dikker te worden zonder naar binnen te gaan? Unmountable Tijmen Nou, het spel kan veranderingen in je vetpercentage niet zichtbaar maken, als je je nog steeds in dezelfde 'ruimte' bevind. Dit word bijgewerkt wanneer je een andere ruimte binnengaat/verlaat. Zie het inderdaad als een soort bug. Bewerkt: 9 februari 2008 door Silverbyte Reageren
-Omar- Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Tsja dat is een bug in GTA San Andreas, hopelijk is dat in GTA IV verholpen dat soort dingen. Ik raad je trouwens aan niet meer dan 10 maaltijden te eten achter elkaar, anders kotst Carl het uit. Volgens mij was dat bij 12. Ik neem er altijd 11 en dan houd hij het nog binnen als je er meer dan 12 neemt. Of je doet elk uur 11 maaltijden. Reageren
Rivel Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hohoho, het hangt er zekers vanaf wat je eet, van een ''kid meal'' kan je er denkik wel 20 opeten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Maakt niet uit hoor. Bij het twaalfde gerecht kots je het allemaal weer uit. (zei ik ook al in m'n vorige post.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.