peter99 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik heb dus nu Garry's mod 10, en wilde vandaag een phx pakket gaan installeren, maar er is iets fout gegaan, en ik wil dat terug zetten, zoals het was, maar ik kan nergens de basis instellingen vinden en ben vergeten om een back-up te maken wat moet ik doen ?? ik heb geen zin om weer $10,- uit te geven aan GMOD PLZ HELP Reageren
T@rget Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Je kunt Gmod gewoon verwijderen en opnieuw downloaden. Het feit dat je het gekocht hebt staat op je Steam account. Dat betekend dat je het zo vaak mag downloaden als je wilt. Reageren
peter99 Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Jullie zijn geweldig.... ode aan GTAf Reageren
VforV Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Mocht je niet weten hoe je hem verwijderd > Rechterklik op Garry's Mod (in je Steam menu) > Delete Local Content. Dan staat hij weer tussen je non-installed games en kan je hem gewoon weer opnieuw downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.