lorenzo gta Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 als ik een server heb uitgekozen en ik klik op 'start game' moet ik de vc.exe uitzoeken... dat doe ik en ik doe dubbel klik op vc.exe dan krijg ik een schermpje ( heel klein met geen melding ) maar ik kan wel kiezen uit ja of nee.. als ik op ja klik dan krijg ik nog een melding over dat een wapen ofzo niet gevonden kan worden?? en dan krijg ik een error van je gebruikt een gemodde mta client ofzo.... er zat wel een virus in die download.. maar die heb ik eruit gehaald... ik heb gene mods of iets anders in vice city.. behalve zelfgemaakte skins... is dat het? ill be back.. lorenzo Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 als ik een server heb uitgekozen en ik klik op 'start game' moet ik de vc.exe uitzoeken... dat doe ik en ik doe dubbel klik op vc.exe dan krijg ik een schermpje ( heel klein met geen melding ) maar ik kan wel kiezen uit ja of nee.. als ik op ja klik dan krijg ik nog een melding over dat een wapen ofzo niet gevonden kan worden?? en dan krijg ik een error van je gebruikt een gemodde mta client ofzo.... er zat wel een virus in die download.. maar die heb ik eruit gehaald... ik heb gene mods of iets anders in vice city.. behalve zelfgemaakte skins... is dat het? ill be back.. lorenzo Download een andere MTA deze werkt gewoon niet. Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 als het goed is neit want ik heb diezelfde soort mta gebruikt 1 jaar geleden... en ik heb hem ook op een andere site gedownload en daar zat ook een virus op.. dit keer van gtacrime... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.