Jantje III Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) (op aanvraag van WaRioRZ zal ik het aardiger vragen ) Kan iemand voor mij een nieuwe handtekening maken? Type: Handtekening Stijl: Gomes met zijn reddingen enzo Grootte: Handtekeningformaat Afbeelding: deze en/of deze Tekst: Jantje III Rand: maakt niet uit als ie maar mooi is Kleuren: die bij Gomes passen Render: Maakt niet uit als ie maar mooi is Extra: Maak hem wel mooi he Alvast bedankt Bewerkt: 7 februari 2008 door Jantje III Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Omdat mijn vorige aanvraag niet werd beantwoord probeer ik het nog een keer.Type: Handtekening Stijl: Gomes met zijn reddingen enzo Grootte: Handtekeningformaat Afbeelding: deze en/of deze Tekst: Jantje III Rand: maakt niet uit als ie maar mooi is Kleuren: die bij Gomes passen Render: Maakt niet uit als ie maar mooi is Extra: Maak hem wel mooi he Alvast bedankt Het zou helpen als je het een kleein beetje aardiger zou vragen Ik kan je helaas niet helpen. Reageren
Arthis Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik wil wel iets proberen. wat voor achtergrond wil je? iets met gras ofzo of iets met effecten? Wil je de twee gomessen allebei in de sig hebben of een? zoja, welke? Edit: Geanuleerd, het lukt niet goed. i'm Sorry Bewerkt: 25 februari 2008 door m.r.gido Reageren
Jantje III Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik wil wel iets proberen.wat voor achtergrond wil je? iets met gras ofzo of iets met effecten? Wil je de twee gomessen allebei in de sig hebben of een? zoja, welke? Met effecten is goed en mij maakt het niet uit welke gomes welke het beste erbij past . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.