Nemean^inf Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik zag een leuke aanbieding op www.play-asia.com is deze webwinkel te vertrouwen? Of heeft iemand ervaring met deze webwinkel? Alvast bedankt! Reageren
Velaro Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik zag een leuke aanbieding op www.play-asia.com is deze webwinkel te vertrouwen? Of heeft iemand ervaring met deze webwinkel? Alvast bedankt! Als ik zo eens op Internet rondkijk zie ik positieve ervaringen, dus waarschijnlijk zal deze webwinkel te vertrouwen zijn. Let wel op dat niet alles regio-vrij is. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Als ik zo eens op Internet rondkijk zie ik positieve ervaringen, dus waarschijnlijk zal deze webwinkel te vertrouwen zijn. Let wel op dat niet alles regio-vrij is. En sommige games die wel regiovrij zijn, kan je alleen maar online tegen je eigen gebied spelen. Tegen aziaten dus omdat je die versie hebt. En omdat er 8 uur savonds weinig aziaten online zijn... valt er weinig online te spelen (daar is het dan 3 uur snachts) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.