thug Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 wheelie trekken goe doe je dat? ik snap er niets van het zijn nu van die wedstrijden dat je moet wheelies trekken kan er niets van gewoon ik krijg hen nog niet van de grond Reageren
ps34live Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 je moet wel genoeg pk hebben en het moet een rwd auto zijn Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Moet niet alleen veel PK's hebben maar ook dikke, grote achterwielen hebben en meer dan genoeg trekkracht/koppel. Die heten nW. Die zorgen voor acceleratie. Bewerkt: 6 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
thug Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 910pk is denk ik wel meer dan genoeg Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 910pk is denk ik wel meer dan genoeg Dat is meer dan genoeg maar pk's zijn voor de topsnelheid. Zorg er nouw maar voor dat je genoeg Nm hebt, dan gaat het goed. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) een goeie auto om een wheelie mee te maken is een chevrolet chevelle en dan met lvl 4 spul, verder moet je zorgen voor genoeg grip en koppel en zet de achterbanden iets zachter voor meer grip met een beetje oefenen haal je de 407m makkelijk Bewerkt: 8 februari 2008 door Dead-Dodo Reageren
thug Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 het lukt me nog altijd niet waar moet ik juist kijken bij die banden? alles staat al op niv3,en de auto is een impreza. ik ben al bij tunen geweest het werkt ook niet. zeg het liefdst in het nederlands waar ik moet kijken alvast bedankt Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 kijk hier eens.Allemaal tips hoe je het zou kunnen doen. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 het lukt me nog altijd nietwaar moet ik juist kijken bij die banden? alles staat al op niv3,en de auto is een impreza. ik ben al bij tunen geweest het werkt ook niet. zeg het liefdst in het nederlands waar ik moet kijken alvast bedankt Een Impreza is een vierwiel aangedreven auto en die is er niet voor gebouwd om op zijn achter wielen te rijden. Het beste kun je een achterwiel aangedreven auto nemen (zoals muscle cars) en dan flink veel pk's geven, maar het belangrijkste is Newton meter, dat geeft meer de kracht aan van de auto. Wat ook belangrijk is is dat je op tijd moet opschakelen en als je Nos gebruikt verleng je je wheelie. Mijn max. is geloof ik 350 meter. Succes er mee Reageren
thug Geplaatst: 13 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Een Impreza is een vierwiel aangedreven auto en die is er niet voor gebouwd om op zijn achter wielen te rijden ik dacht al zoiets bedankt iedereen Reageren
PSVer Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik ben het nu ook aan het spelen. Ik heb een Chervolet Chellele. Alles is op drie of hoger maar me auto komt niet omhoog. Moet ik iets tunen? Ik heb het op me Xbox 360 en in het Nederlands. Ik heb google al gebruikt. Alvast bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.