Jump to content

nfs pro....

Recommended Posts

Geplaatst:

wheelie trekken goe doe je dat?

ik snap er niets van het zijn nu van die wedstrijden dat je moet wheelies trekken kan er niets van gewoon

ik krijg hen nog niet van de grond

Geplaatst: (bewerkt)

Moet niet alleen veel PK's hebben maar ook dikke, grote achterwielen hebben en meer dan genoeg trekkracht/koppel. Die heten nW. Die zorgen voor acceleratie.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
910pk is denk ik wel meer dan genoeg

Dat is meer dan genoeg maar pk's zijn voor de topsnelheid. Zorg er nouw maar voor dat je genoeg Nm hebt, dan gaat het goed.

Geplaatst: (bewerkt)

een goeie auto om een wheelie mee te maken is een chevrolet chevelle en dan met lvl 4 spul, verder moet je zorgen voor genoeg grip en koppel en zet de achterbanden iets zachter voor meer grip :tu:

met een beetje oefenen haal je de 407m makkelijk

Bewerkt: door Dead-Dodo
Geplaatst:

het lukt me nog altijd niet

waar moet ik juist kijken bij die banden?

alles staat al op niv3,en de auto is een impreza.

ik ben al bij tunen geweest het werkt ook niet.

zeg het liefdst in het nederlands waar ik moet kijken

alvast bedankt

Geplaatst:
het lukt me nog altijd niet

waar moet ik juist kijken bij die banden?

alles staat al op niv3,en de auto is een impreza.

ik ben al bij tunen geweest het werkt ook niet.

zeg het liefdst in het nederlands waar ik moet kijken

alvast bedankt

Een Impreza is een vierwiel aangedreven auto en die is er niet voor gebouwd om op zijn achter wielen te rijden.

Het beste kun je een achterwiel aangedreven auto nemen (zoals muscle cars) en dan flink veel pk's geven, maar het belangrijkste is Newton meter, dat geeft meer de kracht aan van de auto.

Wat ook belangrijk is is dat je op tijd moet opschakelen en als je Nos gebruikt verleng je je wheelie. Mijn max. is geloof ik 350 meter.

Succes er mee

Geplaatst:
Een Impreza is een vierwiel aangedreven auto en die is er niet voor gebouwd om op zijn achter wielen te rijden

ik dacht al zoiets :duh:

bedankt iedereen :7

Geplaatst:

Ik ben het nu ook aan het spelen. Ik heb een Chervolet Chellele. Alles is op drie of hoger maar me auto komt niet omhoog. Moet ik iets tunen? Ik heb het op me Xbox 360 en in het Nederlands. Ik heb google al gebruikt. Alvast bedankt. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...